Wachtwoord wijzigen Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonicsjezer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
20
Hey,

Ik probeer nu al meerdere malen mijn wachtwoord van me gebruikersaccount te verwijderen/wijzigen dit ivm nieuwe laptop en deze gebruikt gaat worden door me moeder.

Elke keer als ik mijn wachtwoord wil wijzigen/verwijderen zegt hij dat het wachtwoord onjuist is.. terwijl dit wel degelijk het goede wachtwoord is.(kan hem er ook mee opstarten)

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen!?

Alvast bedankt,

Michael.
 
Maak er zeker van dat je Caps Lock niet aan hebt staan.
En als je vreemde tekens gebruikt, dat ze daadwerkelijk ook goed zijn.
Anders zou ik een nieuw account aan gaan maken. :cool:
 
& ik weet het niet hoor, maar staat azerty dan wel goed ingesteld?
 
Er zit wel 1 raar teken bij.. ik heb ook al geprobeerd het wachtwoord te typen, zodat ik zeker weet dat hij goed geschreven is, in word en toen geplakt maar heeft weinig effect..

Azerty.. is dat niet alleen bij de toetsenborden in Belgie en Frankrijk? Kan het fout hebben hoor heb verder weinig verstand van computers etc..

Iemand nog enig id?
 
Er zit wel 1 raar teken bij.. ik heb ook al geprobeerd het wachtwoord te typen, zodat ik zeker weet dat hij goed geschreven is, in word en toen geplakt maar heeft weinig effect..

Azerty.. is dat niet alleen bij de toetsenborden in Belgie en Frankrijk? Kan het fout hebben hoor heb verder weinig verstand van computers etc..

Iemand nog enig id?

Ik bedoelde maar gewoon dat de toetsenbord instellingen goed staan.
Dat zou gewoon de oorzaak kunnen zijn, ik gok maar hé ;)
 
Gewoon even dubbelklikken op je toetsenbordinstellingen.
Dat staat bij mij onder Klok, taal en Regio van het Configuratiescherm. ;)
 
Je kan ook eerst je wachtwoord typen in word (of iets dat daar op lijkt), en hem dan kopieren naar het vakje waar hij ingevuld moet worden. Dan weet je zeker dat hij goed gespeld is ;).

Als het dan nog niet klopt kan ik je niets anders aanraden dan ofwel een nieuw account aanmaken, ofwel je wachtwoord aan je moeder vertellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan