Wachtwoord Win2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

superpim

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Ik weet niet of de vraag hier goed staat, maar toch stel ik hem hier. Ik heb een ouder systeem gekregen, met w2k prof erop. Nu dacht ik bijdehand te zijn, en heb de naam van de vorige gebruiker in mijn eigen naam verandert, gewoon bij profielen ofzo. Nu kom ik dus w2k niet meer in, omdat ie bij het opstarten zegt dat hij mij niet meer kan aanmelden. Ook veilige modus lukt natuurlijk niet meer:confused: .
Is dit op de een of andere te omzeilen, of zit er niets anders op dan de w2k cd erin te proppen en het hele zwikkie opnieuw te installeren?

Groeten, Pim

En als je nou eens inlogt met de oude gegevens, of als administrator in veilige modus?

En met de ouder gebruikers naam inloggen wil ook niet meer?

Opstarten met het veilige modus menu en kiezen voor laatse goed werkende configuratie wil ook niet?

De oude gegevens heb ik niet meer, en ik weet echt niet van wie dat ouwe loeder geweest is. Hij is van mijn ex-buurman geweest, en die had hem van zijn zoon, en die weer van een kennis, en die weer van iemand anders, en ga zo maar door........
Staat dat wachtwoord niet ergens in de bios ofzo?

Groeten, Pim (op het account van mijn schoonvader...:D )

Windows wachtwoord staat niet in het Bios.
Je kan ook niet in Dos opstarten?

sorry hoor, maar wat doe je moeilijk? Gewoon Win XP of Win 2000 opnieuw installeren, eerst formateren in de setup, en je bent klaar.......ben je van alle oude troep af van de vorige eigenaar enzo....

Het rotte is, dat er geen cdrom drive inzit. Het is een oud IBM werkstation ofzo. Als ik win 2000 opnieuw wil installeren, moet ik mijn dvd speler uit mijn goede pc halen, en in dat ouwe ding stoppen. Dat heb ik ook al geprobeerd, maar ik kan in de bios dus echt nergens vinden hoe ik de opstartvolgorde kan veranderen, zodat hij van de cdrom opstart. Het is namelijk ook weer zo'n bios wat nog nooit iemand gezien heeft, tenminste, ik niet......
Maar we geven niet op, ik moet en zal weer in dat ding komen....

Groeten, Pim

Weet jij wat een gewone cd-speler nog kost? voor €15,- heb je er een, kosten echt helemaal niks meer, en die kan je dan gewoon in die pc laten.

Denk je nou echt dat microsoft het zo gemakkelijk maakt voor gebruikers om de login te hacken??? vergeet het maar.........ze zijn niet achterlijk hoor

Ik weet heus wel wat een cdrom speler kost, maar er valt zo weinig te kopen op zondagmiddag, de C1000 hier heeft alleen maar etenswaren, geen harde waren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan