Wachtwoord Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

sapunta

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Berichten
35
Hallo, Ik ben mijn wachtwoord vergeten bij het inloggen van Windows 10.
Heeft iemand een suggestie welke handelingen ik moet uitvoeren?
Tweede vraag: hoe kan ik de wachtwoord vraag omzeilen/uitzetten?
Vr. gr. Pauline
 
Als de tip van krolik van google van computertotaal niet werkt kun je ophcrack gebruiken als laatste redmiddel. Die werkt altijd.
 
Vraag mij af of het wel een eigen PC/notebook is want als je die vaak gebruikt vergeet je echt je wachtwoord niet.....
 
Wachtwoord kwijt.

Dank voor de suggesties, ga ze uitvoeren, en op de vraag of het mn eigen lap top is? Nee, hij is van mn dochter. Ze heeft hem een tijd niet gebruikt omdat ze van haar werk een lap top kreeg.
 
Vraag mij af of het wel een eigen PC/notebook is want als je die vaak gebruikt vergeet je echt je wachtwoord niet.....

Ik heb veel klanten die hun windows wachtwoord niet meer weten, omdat ze altijd alleen de pincode gebruiken. En vraagt een windows ineens om een wacht woord, bijv bij herinstallatie of soms ook bij een upgrade, en die weten ze dan niet meer.
 
Wachtwoord niet meer vragen

Er was een methode om niet meer te hoeven inloggen bij Windows, ik ben die kwijt.

Tweede vraag: hoe kan ik de wachtwoord vraag omzeilen/uitzetten?
Kan iemand mij helpen?
Vr. gr. Pauline
 
- Type: Windows toets + R (Uitvoeren)
- Type: netplwiz in de uitvoerbalk
- Zet het vinkje uit bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken.
- Klik op Toepassen en OK
- Herstart nu de computer en u zal zien dan Windows automatisch inlogt.

Maar schrijf het wachtwoord wel ergens op, want na verloop van tijd weet u dat niet meer en soms is het wachtwoord weer nodig.
 
Wachtwoord Windows 10 kwijt.

Dank voor de hulp bij het vinden van het wachtwoord van Windows 10.
De hulp uit computer totaal heeft ons geholpen.
Nogmaals dank
 
Wachtwoord niet meer vragen.

Bedankt voor de tip.
Het heeft gewerkt.
Gr. Pauline
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan