wachtwoord windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Coolen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2005
Berichten
4
Hallo mijn zoon heeft pas een laptop gekocht bij Dell, nu heeft hij een wachtwoord ingesteld, en dat werkt niet meer.
Weet iemand hoe we dit wachtwoord kunnen achterhalen, of kunnen omzeilen.

BVD Peter Coolen

Bedankt voor de reactie, maar dit lukte niet, ik heb toen de windows installatie cd gepakt, en de computer hiermee opgestart, om eventueel opnieuw windows te installeren, maar dit was niet nodig want hij vroeg of ik terug wilde gaan naar 'n herstelpunt, dit gedaan en daarna deed hij het weer normaal, dus hij vroeg niet meer om het wachtwoord.
 
Laatst bewerkt:
Als ik mag aannemen dat het wachtwoord inderdaad voor Windows 7 geldt (en dus niet een wachtwoord is dat door de BIOS al direct bij het aanzetten wordt gevraagd):

Druk herhaaldelijk op F8 zodra het BIOS scherm voorbij is. Kies dan Veilige modus.
Je logt dan in op de gebruikersnaam Administrator.

Vanuit dat account kun je via Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts (of hoe het ook maar precies heet) een nieuw wachtwoord instellen op het account waar je nu niet meer in kunt komen.
Herstart daarna de computer op de normale manier, en log in op het account waar je zojuist het wachtwoord van veranderd hebt.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan