nooit hoefde ik voor windows7 een wachtwoord te gebruiken met een return startte het systeem door, totdat ik voor mijn zoon (7:thumb
die ook het net op wilde een gebruiker in heb gesteld.
Ik kan alleen op de site van mijn zoon komen en ook in de bios
Ik weet dus geen wachtwoord van de gebruiker fujitsu, heb geen installatie dvd en de mogenlijkheden die aangeboden worden gebruiken vaak programmas die mijn administrator niet wil installeren juist omdat ik geen paswoord heb.
Ik woon in Colombia dus naar een pc ingenieur gaan werkt ook niet want ze snappen het Nederlands niet, de eerste en laatste keer dat ik dat heb gedaan hebben ze mijn oude PC geformatteerd zonder een copy te maken van mijn bestanden:evil:.

graag een eenvoudige manier van oplossen
ruud vreeburg Colombia

Ik kan alleen op de site van mijn zoon komen en ook in de bios
Ik weet dus geen wachtwoord van de gebruiker fujitsu, heb geen installatie dvd en de mogenlijkheden die aangeboden worden gebruiken vaak programmas die mijn administrator niet wil installeren juist omdat ik geen paswoord heb.
Ik woon in Colombia dus naar een pc ingenieur gaan werkt ook niet want ze snappen het Nederlands niet, de eerste en laatste keer dat ik dat heb gedaan hebben ze mijn oude PC geformatteerd zonder een copy te maken van mijn bestanden:evil:.

graag een eenvoudige manier van oplossen
ruud vreeburg Colombia
Laatst bewerkt: