Wachtwoord(xp) Acer laptop vergeten en kan er dus niet meer in.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
599
Goedemiddag allen,

Ik ben mijn wachtwoord voor de Acer laptop glad kwijt/vergeten en kom er dus niet meer in. Wie weet hier voor mij een mogelijke oplossing zodat ik deze Acer laptop weer kan gebruiken?

Ik ben een leek op dit gebied, dus als het even kan een simpele lekenuitleg?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groet,
Reindert
 
? weet ik eerlijk gezegd niet. Het is het wachtwoord welke er na het opstarten gevraagd wordt om door te kunnen. En dit wachtwoord ben ik vergeten.

En/of dit een bios ww is, weet ik echt niet?

Groet,
Reindert
 
Voor of na het laden van Windows? M.a.w.: krijg je het windows logo te zien?
 
Ja, na het windows xp logo! Dat wachtwoord ben ik kwijt/vergeten.

Groet,
Reindert

als het bios ww is ,batterijtje knoopcel 10 min eruit halen

Kan hiervan een afbeelding geplaatst worden door een van jullie, hoe ik dit zou moeten uitvoeren?

Groet,
Reindert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bios batterij gaat niet helpen, het gaat dus om het windows wachtwoord. De enige magie die daar kan helpen is Hirens Boot CD ;)
(van de cd opstarten en het tooltje gebruiken om het wachtwoord te verwijderen/veranderen)
 
Heb jij misschien een link voor mij waar ik deze Hirens boot cd vandaan dan halen?

Groet,
Reindert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al iets gevonden van de Hirens boot cd, en ben het aan het downloaden. probeer het dadelijk op een cd te branden. Ik laat later wel even weten of het mij is gelukt de acer laptop weer aan de gang te krijgen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groet,
Reindert

http://www.hiren.info/pages/bootcd
Deze bevat een heleboel tools.
Voor het wijzigen van dat wachtwoord gebruik je de Offline NT Password Changer 2011-05-11

Oke, bedankt zal ik doen.


Groet,
Reindert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,