wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit40

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Berichten
68
als ik mijn pc opstart krijg ik het scherm waarin gevraagd wordt om naam en wachtwoord in te voeren voor aanmelding bij het netwerk, mijn naam staat dan al vermeld maar ik maak geen gebruik van een wachtwoord dus druk gelijk op enter en de pc start verder op ,hoe kan ik dit veranderen zodat het schermpje niet meer verschijnt.
Ik gebruik bij het opstarten van windows geen naam en wachtwoord

alvast bedankt
gerrit
 
Met dank aan M@rio :) (en de zoekmachine op helpmij)

Ga naar start en dan zoeken, type daar in *.pwl en dan zoeken, als hij pwl bestanden vindt: deze selecteren en verwijderen.

Start daarna de computer opnieuw op. Dan verschijnt als goed is voor de laatste keer het wachtwoordschermpje. Geef geen wachtwoord op, maar klik op ok. De gebruikersnaam moet je gewoon zo laten. Als je hierna nog een keer de computer opnieuw opstart, dan moet het wachtwoordschermpje weg zijn.

(http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=52514&highlight=wachtwoord+verwijderen)
 
bedankt harmen 666 voor je snelle reactie maar heb gedaan wat je vertelde maar het helpt niet het schermblijft terugkomen met de vraag voer netwerkwachtwoord in voor microsoft networking,
misschien dat jij of iemand anders een oplossing weet

alvast bedankt
gerrit
 
Heb je iets van een netwerk? of gehad?

Ik zou het zo snel ook niet weten, sorry.
 
ik heb inderdaad al lange tijd een netwerk maar om het wachtwoord wordt pas sinds kort gevraagd.

In ieder geval bedankt voor je reacties

groet
gerrit
 
Klik met je rechter muisknop op het icoon "Mijn Netwerklocaties" op je brureaublad. Klik op eigenschappen. Zet op het tabblad Configuratie de primaire netwerkaanmeldeing op Windows aanmelding. Als je opnieuw opstart zou je het scherm niet meer moeten krijgen.
 
ik heb snelle windows aanmelding aangevinkt maar het scherm blijft terugkomen

groet gerrit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan