wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamhoang

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Berichten
116
Goede avond, bij het inloggen van mijn XP Pro ben ik mijn ww vergeten en alles geprobeerd maar ik kan het echt niet meer herinneren, kan iemand mij helpen om het om te zeilen ?
 
lukt niet

ik heb het geprobeerd met de batt. van de HD uit te halen en weer in doen maar het werkt niet , elke keer komt de vraag het weer
 
ik heb de files gedownload , pc opgestart met de cd maar hetwerkt niet . Het gaat mij om de ww van Windows zelf, niet van de bios. Ik kan de pc gewoon opstarten en bij het inloggen als gebruiker van windows zit ik met de ww.
 
het is niet een kwestie van "alleen" opstarten met die cd/diskette maar daarna ook wat dingen wijzigen, aangezien ik op een linux machine werk kan ik het nietvolledig uittekenen voor je maar doormiddel van die cd kun je het administrator wachtwoord aanpassen waarna je doormiddel van het aanloggen als administrator je account weer vrij kan maken van het wachtwoord. mocht je daar niet uit komen is er niets anders te doen dan een herinstallatie van je windows xp
 
ik begrijp wat je bedoeld maar omdat de PC maar een gebruiker heeft daarom kon ik niks in de Widows komen om wijzigingen uit te voeren zoals op de site beschijft
 
oke oke opnieuw.

Je brand de cd variant (is het makkelijkst) op een andere pc weg
Cd downloaden
daarna uitpakken en het ISO bestand wat je dan krijgt wegbrandden naar een cd (je probleem pc heb je nog niet nodig)

daarna stop je deze in de pc met het probleem en start er mee op
(nog geen windows nodig)
volg daarna de instrukties op deze pagina

nog steeds het windows van de probleem pc niet nodig
 
Beste lamhoang,

XP heeft altijd een "administrator" account, onafhankelijk van eventule gebruikers accounts.
Er zijn dus programma's die het administrator account kunnen unlocken waardoor je volledige toegang tot de pc kunt krijgen.
Met dit adminstrator account kan je dus ook het pasword van je gebruikers account opnieuw instellen.
Heb ik trouwens echt vrienden mee gemaakt bij de IT afdeling van mijn laatste werkgever :)

Groetjes,
Martin.
 
hallo Ellasar, hartelijk dank voor je reakties maar ik heb precies gedaan wat op de site vertelt ( in de Computer Totaal staat deze ook )maar de PC start er echte niet mee open in de Prompt kon ik ook weinig.
Toen heb ik Windows opgestart in veilige modus ( de manier van Ijspeert ) en zo heb ik de ww verandert.Nog maals bedankt voor jullie reakties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan