Wachtwoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dadoedel

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hallo,

Ik zal vast een vraag stellen die al is opgelost, en bekend voor komt.
Bij een club deden we een ruilspel waarbij je een ei moest ruilen tegen iets groters. Uiteindelijk kregen we er een computer voor. Het was een Windows XP Proffesional. Hij werkte dus ik wil inloggen en krijg het scherm 'Aanmelden bij Windows'. de gebruikersnaam was al ingevuld, maar het wachtwoord niet....

De vraag: Hoe kom ik aan het wachtwoord of kan ik er langs komen?

P.S.: Sorry ik heb hem in het verkeerde ding geplaatst.

Laatst bewerkt:
Aan de vorige eigenaar vragen :D, je kan hem beter opnieuw installeren ,dat zou ik toch doen als ik ee pc krijg.

Aan de vorige eigenaar vragen :D, je kan hem beter opnieuw installeren ,dat zou ik toch doen als ik ee pc krijg.

Dat, ligt helaas wat ingewikkeld, en ik schiet er verder niet zoveel mee op:( . Ik heb nu maar twee dingen. Een laptop voor dit topic en een computer waarvan ik het wachtwoord niet weet...:confused:

Administrator

Hoi,

Weet niet of het zo lukt maar als je 'administrator' ingeeft zonder paswoord kom je dan niet in windows? Eventueel via veilige modus? Daarna eventueel een nieuwe account aanmaken en de huidige account verwijderen of het paswoord proberen te resetten.

Groetjes,
Danny

op veilige modus heb ik al geprobeerd, maar met admini nog niet.

Ik heb 'administrator' geprobeerd, maar helaas, het systeem kan me niet aanmelden. Weet iemand iets beters?

Ik heb winkey geprobeert die op site waar de link naartoe wees stond, maar nu is het hele systeem gecrasht. Ik krijg nu een bericht van compaq waarin staat: Keyboard or System unit error. ik zet er wel een afbeelding van.

Ook kwam ik op het idee dat een nieuwe harde schijf misschien de makkelijkste oplossing is. Een vriend van mij heeft er eentje over, dus kan dat ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan