Wachtwoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

staavie

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Hallo.

Ik ben hier nieuw en ken niet zo heel veel van de bios .
Probleem is het volgende.
Mijn shoonvader is 84 jaar en heeft de ziekte van parkinson.,nu heeft hij een wachwoord in zin laptop ingetikt en is het vergeten?
Hoe kun je dat omzeilen? (als het al kan)Het is een LT9399 Notebook van den Aldi (lifetec) met Windows ME.
Heb al gebeld naar de Medion Service Center maar die weten het schijnbaar ook niet?
Misschien kan iemand van jullie ons helpen?
Als je hem opzet vraagt hij al een wachtwoord (voor windows kan opstarten)

Dank u.:)

Mvg
Staavie.

Laatst bewerkt:
Ik weet het antwoord op jouw vraag niet maar als ik jou was zou ik het e-mailadres uit het bericht halen i.v.m. spam. Je hoeft dat niet te vermelden, je krijgt automatisch bericht als er een antwoord op de vraag is.

Ik weet het antwoord op jouw vraag niet maar als ik jou was zou ik het e-mailadres uit het bericht halen i.v.m. spam. Je hoeft dat niet te vermelden, je krijgt automatisch bericht als er een antwoord op de vraag is.

Dank u.:)

Heb je ergens een boekje liggen of weet je zo wat voor een bios naam/versie erop zit?

Kun je mss tijdens opstarten op F2 drukken?
Zo ja wat krijg je dan?
weer de password vraag of kun je iets veranderen in de bootmenu?

Probeer eens tijdens opstarten F8 te drukken en dan in veilige modus te gaan..werkt dat wel?

Probeer eens tijdens opstarten F8 te drukken en dan in veilige modus te gaan..werkt dat wel?

Kan niet opstarten in veilige modus!

Er hoeft niets te blijven opstaan op de harde schijf,alles mag eraf (met een cd rom of zo?ik weet het niet hoor.

Bedankt
Staavie

Heb je een windows cd dan zou je het kunnen proberen maar of het lukt...
zie handleiding:
attachment.php

Mischien kun je dit ook proberen met een opstartdiskette..

http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm

Maarr nogmaals ik weet niet of dit lukt vanwege je HDD password..

Laatst bewerkt:
Heb je een windows cd dan zou je het kunnen proberen maar of het lukt...
eerst cd erin en dan tijdens opstarten F2 drukken en als je in de bios komt dan de boot veranderen naar opstarten van cddan bevestigen F10 en opnieuw opstarten..

Als ik de harde schijf eruit doe en opstart kom ik in de bios,terug de harde schijf erin,maar veel kan ik er niet veranderen,(password enzo maar het hlpt niks?)

Ik zal het eens proberen zoals u het zegt.:-)
Danku

staavie

Ik zat zo in de handleiding te lezen en die hdd schuif je er zo uit..
mischien kun je em in een andere pc hangen en dan formateren.

probeer eens in de bios te komen (meestal del) en dan bios ressetten (staat er als ga naar standaard instellingen ofzoiets)

robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan