wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

lola99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Berichten
2
hallo,

Ik heb mijn mail geopend met de outlook express 2007, maar telkens wanneer ik outlook express open vraagt hij om het wachtwoord van mijn mail, dit weet ik niet meer. Wanneer ik dit weg klik zie ik al mijn oude mailtjes maar kan ik geen nieuwe ontvangen. Kan ik mijn wachtwoord op een bepaalde manier achterhalen?
Of Hoe zorg ik ervoor dat het ontvangen van mailtjes wel weer lukt en outlook express niet elke keer bij het openen om mijn wachtwoord vraagt?

Alvast bedankt
 
Dit wachtwoord heb je ooit van je provider gekregen. Deze heeft op de website vast een mogelijkheid om dit weer op te vragen of te resetten.
 
@Mastermindzh. Blijkbaar staat er onder de sterretjes dus een verkeerd wachtwoord, anders kwam hij niet terug met de vraag het wachtwoord op te geven. Nirsoft gaat je in dit geval dus niet helpen.
 
@Mastermindzh. Blijkbaar staat er onder de sterretjes dus een verkeerd wachtwoord, anders kwam hij niet terug met de vraag het wachtwoord op te geven. Nirsoft gaat je in dit geval dus niet helpen.

waarom zou er onder de sterretjes een verkeerd wachtwoord staan?
als je je pc grondig schoonmaakt "vergeet" hij ook je outlook wachtwoord wel eens

het kan dus zijn (als niemand het wachtwoord verandert heeft, en meneer altijd dit e-mail gebruikte) dat het wachtwoord gewoon goed is
 
Nirsoft kan alleen het huidige wachtwoord onder de sterretjes zichtbaar maken. Het feit dat Oulook terugkomt met de "geef een wachtwoord" pop-up betekent dat wat er staat (blanco of niet) onjuist is. Leuk als je dit leesbaar maakt, maar het zal je niet helpen.

Maar goed. Laat TS het maar eens proberen, dan hoor ik graag of dit de oplossing is.
 
Nirsoft kan alleen het huidige wachtwoord onder de sterretjes zichtbaar maken. Het feit dat Oulook terugkomt met de "geef een wachtwoord" pop-up betekent dat wat er staat (blanco of niet) onjuist is. Leuk als je dit leesbaar maakt, maar het zal je niet helpen.

Maar goed. Laat TS het maar eens proberen, dan hoor ik graag of dit de oplossing is.

hij haalt het wachtwoord terug dat staat bij onthouden inderdaad :D

als iemand onthouden heeft weggeklikt blijft het wachtwoord wel staan maar moet je het ingeven.

in wat u/jij bedoelt klopt ook helemaal, als er niks staat is de kans groter dat je het niet kan vinden (maar niet geschoten is altijd mis!) :p

@TS is het mischien al gelukt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan