wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Ik - en ik schaam me daarvoor wel een beetje - ben het wachtwoord waarmee ik een office excel map heb beveiligd kwijt.
Vraag is uiteraard: kent iemand een truc om het wachtwoord ongedaan te maken, waardoor ik weer toegang krijg tot dit document? Bij voorbaat hartelijk dank

Zolang het uw eigen bestand is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het bestandje eventjes post krijg ik de beveiliging er waarschijnlijk wel af.

wijs of idioot

Dank je voor het aanbod. maar....... ik weet niet of het wijs of idioot is om dat bestandje open en bloot in Helpmij aan u toe te sturen. Het is niet voor niets dat ik het beveiligd heb met een wachtwoord

Er zijn wel Addons die dat voor je kunnen doen zonder dat je een bestand naar iemand hoef te sturen. Ik gebruik zelf Ultimate.xla die je nog wel ergens kunt vinden.

Ik heb hier een linkje staan naar een zipje met Ultimate erin. Als je die uitpakt en de add-in in Excel installeert, krijg je een extra menu (<Invoegtoepassingen>, <Ultimate>, <Protection>, <Remove protection>) waarmee je het ingestelde wachtwoord kunt verwijderen. Daarnaast zitten er nog een hele hoop andere leuke zaken in Ultimate :).

reactie op allen

Ik sluit af, omdat ik niet werkelijk verder kom
Dank voor uw reacties

@sjcmmol,
Uw beslissing natuurlijk, maar als het echt belangrijk is voor u kan je het bestandje naar mij doormailen (door hier op mijn naam (gast0660) te klikken)
Dan kan ik proberen het bestandje open te krijgen en terug te sturen, dan blijft het strikt tussen ons.
Maar zoals ik al zei het is uw beslissing, een betere oplossing heb ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan