Wachtwoorden achterhalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Berichten
2
Dag mensen,


Ik zit met een probleem, en hoop dat er iemand is die me kan helpen. Ik ben al 7 jaar samen met mijn vriend, inmiddels verloofde...de bruiloft is gepland in augustus.

Ik kijk eigenlijk nooit in de browsergeschiedenis. Ik kon bepaalde info op internet niet terugvinden, en bedacht dat ik het wellicht in de geschiedenis kon vinden. Helaas kwam ik daar ook wat andere sites tegen...

Ik heb op de links geklikt, en kwam op meerdere profielensites uit waar ik het bestaan niet eens van wist. En dan heb ik het dus niet over Facebook e.d...Mijn vriend en in zijn de enige die de laptop gebruiken, dus hij moet wel op deze site gezeten hebben. Nou begint me op te vallen dat hij zijn telefoon niet uit het oog verliest, constant zijn mail op de laptop checked en soms weg loopt als zijn mobiel gaat en dan zachter praat als ik van hem gewend ben.

Je begrijpt het al, ik denk dat hij vreemd gaat en vreemde dingen op deze sites doet. Ik wil hem echter niet zomaar beschuldigen, maar bewijs hebben. Mijn vraag is dan dus ook...Is het mogelijk om de wachtwoorden van zijn email en de profielensites te achterhalen, zodat ik dit kan controleren. Ik weet hoe ik zijn wachtwoord van zijn hotmail kan omzeilen, maar dan moet ik deze aanpassen. Hij weet dan dus als hij in wil loggen, dat er iets gebeurd is. Ik wil dit kunnen doen, zonder dat hij het door heeft.

Op dit moment weet ik niet of ik de bruiloft nog door wil zetten, dus a.u.b...wil iemand me helpen?!?!?!


Alvast bedankt, groetjes Janine
 
Misschien is het beter om er over te praten, dan het stiekum achterhalen van de wachtwoorden.
Maar goed dan hoort dit thuis bij vraag het aan Mona o.i.d. :)
 
@Rooie Darp: Daar ben ik het mee eens, maar het is wellicht beter om, vóór de confrontatie aan te gaan, eerst wat bewijs te verzamelen. Per slot kunnen de bewijzen worden vernietigd en mogelijk volgt daarna ontkenning.

Tijs.
 
Dank je wel Tijs, ik zal kijken of ik daar iets mee kan.

@ Rooie Darp: zoals benoemd in mijn vraag, wil ik dit ook graag bespreken thuis...maar inderdaad eerst bewijzen verzamelen. Als ik mijn vermoedens met hem bespreek maar zelf geen bewijs heb en hij ontkend, kom ik wellicht nooit achter de waarheid. Als ik blijf twijfelen, ben ik bang niet meer voor de volle 100% achter mijn relatie te kunnen staan. Om die reden wil ik ook graag even kunnen spieken. Vind ik dan niks, ben ik gerustgesteld en kan ik met een gerust hart verder. Vind ik bewijs, dan kunnen we dit bespreken en hopelijk wel overwogen beslissen hoe verder te gaan.

Alvast bedankt voor jullie hulp...Groeten Janine
 
Denk niet dat het de relatie veel stabieler maakt door onwetend wachtwoorden te gaan sharen :)
Waarom ga je niet eens met hem in gesprek het is jullie relatie dus heb je er mee van doen!
Vraag wat er aan de hand is en zeg hem dat je er wantrouwend van word als hij zich stiekem lijkt te gedragen.

Misschien is hij wel een verrassing aan het plannen weet jij veel je gaat immers trouwen :thumb:

Ik ga je niet vertellen hoe je aan wachtwoorden komt, succes!

Noob +1 :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dat ie zijn telefoon in de gaten houdt zegt toch genoeg

Vraag hem eens waarom ie dat doet, kijken of ie ontkent hahahaa.

Nee ik ben niet bitter, ik ben een ex sexwerker dus ik ken mijn pappenheimers.

Niet trouwen!! maar dit is een jaar later dus vertel, hoe is het allemaal afgelopen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan