wachtwoorden opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
116
bij sommige sites moet je altijd dezelfde wachtwoorden invoeren, dan vraagt de pc ook van moet ik deze wachtwoorden bewaren, ik klik op ja!
maar dan als ik later weer op die site kom moet ik alsnog weer t wachtwoord invullen...
waar kan ik dat instellen dat hij deze wel bewaard??
 
Geplaatst door joenuh
bij sommige sites moet je altijd dezelfde wachtwoorden invoeren, dan vraagt de pc ook van moet ik deze wachtwoorden bewaren, ik klik op ja!
maar dan als ik later weer op die site kom moet ik alsnog weer t wachtwoord invullen
Je moet in ieder geval zorgen dat je computer cookies accepteert EN dat die cookies bewaard blijven.
Maar dan nog werkt het soms niet.
Stomtoevallig heb ik nog geen vijf minuten geleden een mailtje naar de internetredactie van De Volkskrant gestuurd, omdat ik op hun site elke keer opnieuw moet inloggen, terwijl ik steeds aangeef dat het wachtwoord onthouden moet worden en dat de cookies bewaard moeten blijven.
Die blijven ook wel bewaard, maar toch krijg ik steeds dat inlogscherm voor mijn neus - zie bijlage.
Zodra ik een antwoord van ze heb, laat ik het je weten. :)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens bij Internet Opties als de juiste opties staan geselecteerd bij autocomplete

zie afbeelding in bijlage
 

Bijlagen

  • autocomplete.jpg
    autocomplete.jpg
    64 KB · Weergaven: 71
Ccleaner

Gebruik je toevallig niet Ccleaner met het opstarten van je PC? Of een gelijkwaardig programma.
Deze programma's kunnen bij het opstarten alle tijdelijke bestanden wissen en ook cookies.
 
Re: Ccleaner

Geplaatst door wajang
Gebruik je toevallig niet Ccleaner met het opstarten van je PC? Of een gelijkwaardig programma.
Deze programma's kunnen bij het opstarten alle tijdelijke bestanden wissen en ook cookies.

ja ik gebruik windows washer 5.0 dus dat zal t probleem ziijn:rolleyes:
 
Cookies uitvinken bij WindowWasher en dan komt het best wel voor elkaar.
 
Leg mij dan maar eens uit waarom ik bij sommige sites steeds moet inloggen. Bijvoorbeeld de site van De Volkskrant.
Cookies bewaren is aangevinkt in Spybot S & D, Smart Popup Blocker en CCleaner - zie bijlage.
Bovendien kan ik ze in de map Cookies zien staan - zie bijlage eerste bericht.
En toch duikt dat inlogscherm steeds op.

:confused: :confused: :confused:

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Bij Cccleaner moet je de cookies die je wilt bewaren verplaatsen, naar "cookies behouden" Kijk maar bij de Opties.
 
Geplaatst door wajang
Bij Cccleaner moet je de cookies die je wilt bewaren verplaatsen, naar "cookies behouden" Kijk maar bij de Opties.
Daar staan ze toch - zie screenshot. :confused:
In AL die programma's staat aangegeven dat ze bewaard moeten worden.
En ze WORDEN ook bewaard.
Alleen komt dat inlogscherm steeds terug.
Maar anderen hebben er op die site GEEN last van dus aan de site ligt het blijkbaar ook niet. :confused:

Guus.
 
Laatst bewerkt:
De bijlage is van Spybot, Ccleaner neem ik aan staan de cookies ook uitgevinkt?
 
Geplaatst door wajang
De bijlage is van Spybot
Even je bril opzetten. :D
De bijlage is een collage van Spybot, CCleaner en Smart Popup Blocker.
Kijk nog maar eens goed.
In al die programma's heb ik aangegeven dat cookies bewaard moeten blijven.
En dat gebeurt ook.
Ze staan gewoon in de map Cookies.
En toch komt dat inlogscherm steeds terug.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan