Wachtwoorden overnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidoz2

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
138
Ik maak op mijn pc gebruik van 2 verschillende XP accounts.

Bij beide accounts maak ik gebruik van firefox. De wachtwoorden die in het ene account zijn opgeslagen, zijn dit in de andere account (begrijpelijkerwijs) niet. Is het een mogelijkheid deze ook te kopieren naar de andere account?
 
Kopieren? Nee.
Je kunt wel wachtwoorden wijzigen, en ze gelijk maken aan elkaar.
Zeg maar wat je wilt wijzigen, dan stappen we je er doorheen.
 
het gaat vooral om het wachtwoord van een ander forum waar ik actief ben. Het is geen ramp als ik hem kwijt ben; gaat mij er vooral om dat het me lukt :)

De gebruikersnaam weet ik wel, het wachtwoord niet meer. In het ene XP account staat deze automatisch opgeslagen. In het andere xp account dus niet... hoe kom ik nu met dit andere XP account toch in dit forum

PS: Dit forum heeft passwordrecovery die niét werkt, dat heb ik al geprobeerd en dat het niet werkt heb ik bevestigd gekregen :)
 
Je kunt proberen op de 2e pc cookies temp ineternet files en temp folders leeg te maken.
Als je nu probeert in te loggen, zou hij de passwords niet meer moeten invullen.
Op dat moment kun je dus een andere inlognaam en password typen.

probeer eens.

Kun je vertellen om welke programma's het gaat?
 
dat lijkt me niet logisch.
het gaat om een forum, dus een website, en ik gebruik hiervoor firefox.

Jij zegt dus, dat wanneer ik in het 2e account (waar ik dus nu niét kan inloggen) alle temp. verwijder, weer kan inloggen? Is er geen mogelijkheid de temp. uit de 1e account over te kopieren?
 
De meeste wachtwoorden worden als cookies en temp internet files op je pc bewaard.
Dus als je aangeeft "Bewaar mijn inlog-gegevens" (of iets van gelijke strekking) dan staat dat op je eigen pc opgeslagen.
In de meeste gevallen loopt je pc dan vlot over de inlog heen.
Als je dus die cookies verwijderd, stopt de page dus bij de inlog.

Of je die gegevens kunt kopieren? Doe maar eens een poging. Geen idee welke cookie je moet hebben. Er staan er een paar 100.....:p

C:\Documents and Settings\GEBRUIKERS NAAM\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\5e4ilch7.default\Cache

C:\Documents and Settings\GEBRUIKERS NAAM\Local Settings\Temporary Internet Files
 
wachtwoord

staan die niet bij firefox-extra-opties en dan privacy.
Dan opgeslagen wachtwoorden bekijken!


Dirk
 
@ grote beer: Klopt!

Echter, het wachtwoord van het forum is in dit rijtje niet te vinden. Wanneer ik onder dit XP account het forum bezoek, ben ik automatisch ingelogd. Is dit in een soortgelijk lijstje te vinden?

ik ga de grote ctrl + c/ ctrl + v truc in elk geval even doen; schaden kan dat niet.

Edit: het kopieren werkt niet!
 
Laatst bewerkt:
Dat het kopieren van een rij met " **** " niet werkt kon ik je zo wel vertellen.
Heeft het forum waar je wilt inloggen geen knop "Wachtwoord vergeten" ?
Dan kun je dat proberen op het 2e account.
 
davidoz2 zei:
PS: Dit forum heeft passwordrecovery die niét werkt, dat heb ik al geprobeerd en dat het niet werkt heb ik bevestigd gekregen :)


wordt dus geen optie :(...
 
Sja, dan heb ik zelf nog maar 1 optie.
Een cookie-viewer.
Een software die je een groot aantal cookies leesbaar maakt.
Maar of een versleuteld password dan zichtbaar wordt is maar de grote vraag.
Waarschijnlijk niet.

En..... welk cookie moet je hebben :confused:
 
Er zijn wel een aantal programma's die de **** omzetten naar de oorspronkelijke code... heb dit ook ooit een gehad voor zulke zaken... Ik zal eens zien of ik de naam nog ergens kan vinden...
 
Kan het programma 'Jack the ripper' die truuk niet? Ik ga daar nu wel geen downloadlinkje bij geven.
Anders kan je nog contact opnemen met de administrator van dat forum.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan