wachtwoorden verdwijnen steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Ik heb sinds kort een nieuwe PC, met alle toeters en bellen.
Echter, bij het verzenden van mails via Outlook Express moet ik iedere keer mijn wachtwoorden invullen, ondanks dat ik steeds aanklik "wachtwoord onthouden".
Ik heb nu alles overgezet in Outlook 2000, maar ik blijf hetzelfde probleem houden.
Ik heb adsl, dus het is erg lastig omdat er nu niet meer automatisch mailtjes binnengehaald kunnen worden.
Wat denken jullie dat het probleem is?

Ik zelf heb ongeveer hetzelfde probleem

Ik heb outlook XP of 2000 en Chello en als ik voor het eerst me e-mail ophal ( na dat de comp is opgestart ) dan vul ik het w8woord in en vink ik het vinkje aan sla w8woord op in w8woord lijst maar dat doet ie dus niet moet steeds weer w8woord invoeren :(

hetzelfde probleem bij mij:
ik heb xp en @home van essent, en moet ook elke keer weer mijn wachtwoord invullen voordat ik mijn mailjtes op kan halen, het wachtwoord blijft gewoon niet staan

wat een ellende he???!!!???
en het lukt me ook al niet om die leuke smilies in te voegen in deze berichtjes.
Dubbel pech dus !!!

inderdaad dubbele pech voor jou, hopelijk weet iemand anders hoe het wachtwoord ingesteld moet worden, want het begint best irritand te worden

Bedankt voor de tip Mario, maar ik lees ook een waarschuwing dat als je Registry Editor verkeerd gebruikt, je misschien alles weer opnieuw moet installeren. Denk je dat het "triggy" is?
Ik wil mijn mooie nieuwe P.C. niet in dit vroege stadium al laten crashen.

Als je niet weet wat je doet kan het tricky zijn. Je kan daarom beter een backup van je register maken.

Maar het staat zeer duidelijk in de beschrijving wat je moet doen. Maar nogmaals als je er niet zeker van bent een backup maken van je register

Windows XP heeft ook systeemherstel, kan ik dat gebruiken als er iets niet goed gaat. Ik weet nl. niet hoe je een back-up moet maken van het register. Ik ben maar een amateurtje (maar wel fanatiek ;-)

Als je handmatig een herstelpunt aanmaakt heb je een backup van je register.

Groetjes,

Pieter

Mario,
HARTSTIKKE BEDANKT !!!!
Het is gelukt !!!!
|Het kostte me wel even wat zweethandjes, maar ik heb vantevoren een herstelpunt gemaakt in systeemherstel, dus ik ging er van uit dat het safe was.
Hij doet het nu weer en de wachtwoorden blijven staan.
Je moet inderdaad wel Engels begrijpen, want het niet even simpel.
Hoe lossen we dat nu voor die anderen op die geen Engels kunnen lezen?

Ik wil wil huijb en M@rio ff bedanken voor de versie in het nederlands

M@rio zelf heb ik al gezocht maar ik kon geen soortgelijke vraag vinden bedankt dat jij er een hebt gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan