Wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lilmicstar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
is er een progamma of iets dat standaard in windows zit waarmee de wachtwoorden van andere gebruikers kan zien.
het is niet bedoelt om een wachtwoord te wijzigen, gewoon te zien wat het wachtwoord is

alvast bedankt :thumb:

Dit programma kan je wel helpen denk ik.
Het werkt overigens niet bij alle programma's en ik ben ook niet verantwoordelijk voor de gevolgen.
Heb het zelf een keertje gebruikt omdat ik een wachtwoord van mezelf kwijt was ;).
Onthoud wel dat iedereen recht heeft op privacy. :thumb:

Edit: bedoel je de wachtwoorden van de windowsaccounts? Die kan je met het hierboven genoemde programma niet zien.

Niet netjes om wachtwoorden van anderen te achterhalen.;)

Laatst bewerkt:
de link van bufnukkel gewijzigd.
Dit zijn niet de vragen die je normaal stelt.
Dit noem ik schenden van de privé gegevens van een ander ( of er achter willen komen)

Laatst bewerkt:
o.. ik heb er toch duidelijk bijgezegd dat iedereen recht heeft op zijn/haar privacy?:o
Het is trouwens bufnukkel;)

Laatst bewerkt:
daarom plaatsen wij dat soort links niet, vooral niet als de vraag zo overduidelijk is.

Jemig zeg.. ik probeer gewoon zo vriendelijk te zijn om iemand te helpen en dan krijg ik stank voor dank?
Zo gaat de lol van het helpen van anderen er snel af..

Nee je krijgt geen stank voor dank.:o
je doet het juist prima.

Maar zou jij het prettig vinden als een ander jou wachtwoorden wil weten.

Wij als moderators letten op dit soort berichten...
Jij hebt het netjes gedaan hoor.

Oké, bedankt!
Sorry het kwam alleen even zo bij me over ;).
Ik snap het helemaal, zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand achter m'n wachtwoorden zou komen. Heb daarom ook mijn post aangepast.

dat noem ik sportief.... :thumb:

als administrator in XP kun je alle wachtwoorden veranderen maar niet zien.
rechtklik op "mijn computer" en kies beheren,ga naar lokale gebruikers en rechtklik op en gebruiker,dan kun je een nieuw wachtword instellen zonder het oude te weten.
De betreffende gebruiker weet ook dat de administrator(of iemand met de rechten) zijn/haar wachtwoord heeft gewijzigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan