waiting for probe response

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Hey

Met C&C Generals Zero Hour online, soms, als ik wil verbinden met een andere speler, zegt ie "waiting for probe response", en dan "Could not connect other players". normaal bij andere spelers gaat ie gewoon door na "waiting for probe response"

weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
 
Is het een legale versie?

Misschien is het de firewall ? als je deze tijdelijk uitzet of even opzoekt welke poort je openen moet?
 
Ja, legale versie ;)

ik heb dit probleem ook als ik met een vriend speel (hij heeft ook legale versie)

we hebben dan allebei de virusscanner en de firewall uit,
en na "waiting for probe response" stopt ie er ook mee :confused:

Edit: hij heeft first decade en ik niet, (ik heb "gewone") maakt dit misschien wat uit?
 
Laatst bewerkt:
Zou idd wat uit kunnen maken, heb de game ( nog ) niet, hebben jullie dan wel de nieuwste update van de game. Al wel eens geprobeerd in een LAN netwerk.

Ik ben bang dat IK niet echt veel meer kan bedenken. :eek:
 
Edit: hij heeft first decade en ik niet, (ik heb "gewone") maakt dit misschien wat uit?

Ik weet niet wat exact het verschil is tussen first decade en de "gewone"maar ik weet wel dat ZH erg kritisch is mbt versies

zelf veel problemen mee gehad maat en ik hadden dezelfde versie en update maar toch niet connecten, volledige herinstallatie van C&C:G en ZH was toen benodigd
 
ehh... ok... we zullen het eens proberen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan