Wallpaper

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Het lukt me niet om een wallpaper te installeren als achtergrond. Als ik naar eigenschappen voor beeldscherm ga, zie ik bij thema wel de wallpaper staan.
Wat moet ik doen? groetjes


senior
 
Er vanuit gaande dat je XP gebruikt:

Het tabje 'bureaublad' (naast 'thema's) openen en op bladeren klikken en vervolgens de afbeelding opzoeken die je als achtergrond wilt hebben.

Makkelijker is (vind ik) om het niet via eigenschappen voor beeldscherm te doen, maar gewoon rechtsklikken op het bestand wat je als achtergrond wilt hebben. Kies hier voor 'als bureaublad achtergrond gebruiken'.

Groetjes
 
via bureaublad wallpaper kiezen en dan "toepassen", of heb je dit al geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reakties, maar dat doet het dus beide niet!

groetjes

senior
 
Probeer <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/wallpaperenable.reg" target="_blank">deze registeraanpassing</a> 'ns uit te voeren en dan nog een keer proberen. Je hebt wel kans dat je virusscanner iets gaat roepen, maar je kunt het toestaan.
 
bedankt maar ook dit helpt niet. het vreemde is dat bij het tab buroblad de wallpaper te zien is en bij het afsluiten van de pc verschijnt hij even...rararara


senior
 
Open dan 'ns onder het tabje 'bureaublad' 'Bureaublad aanpassen' en open dan het tabje 'website'. Als er een vinkje staat bij 'Mijn huidige introductiepagina' moet je die weghalen. Dit geldt ook voor 'Bureaubladitems vergrendelen' Op OK en Toepassen klikken en nog een keer proberen.
 
Ik zou niet weten wat er dan verder nog aan de hand zou kunnen zijn.

Is je puter wel spyware-vrij? k heb nl. ooit 'ns bij iemand een pc schoongemaakt van virussen en andere enge dingen. Na het opruimen van alle troep kon de achtergrond ook weer worden aangepast.

In het volgende topic een vergelijkbaar probleem. Misschien dat je daar iets verder mee komt.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=182113&highlight=achtergrond

Hoelang is dit probleem er al? Probeer anders met systeemherstel de puter terug te zetten naar een datum waarop alles nog wel goed werkte.
 
Laatst bewerkt:
YES!!! die topic bracht de oplossing door gpedit.msc daar enkele instellingen aan te passen. Bedankt en groetjes


senior
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan