Ik heb net wamp geinstalled op een totaal nieuwe server... me oude is dood.
Me oude deed het altijd prima en ik had me oude wamp en alles bewaard om weer te gebruiken. alles geinstalleert wou die niet draaien.
Dus ik alleen overnieuw schoon geinstalleert.
En dan maar weer alles van voor af aan opzetten maar ik heb hem nu alleen geinstalleert en krijg al een access probleem.
Ik krijg meteen al 403 pagina voor me neus als ik via het web me server wil bekijken terwijl je normaal een apache install succesfull of wamp succesfull installed ofzo site krijgt als je het net geinstalled krijg.
ik weet niet wat ik moet doen hieraan.
Firewall staat uit... NAT staat op die server aan gegeven dus hij is totaal open.
maar krijg gewoon automatisch 403....forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.0.59 (Win32) PHP/5.1.6 Server at www.jachthutten.nl Port 80
Welke Versie ik ook install allemaal krijg ik dit zelfde....
Wat kan ik doen????
Groeten
Steven
pc is een 3400+ ... 1gb geheugen 400 gb hd.... windows xp sp2.
Me oude deed het altijd prima en ik had me oude wamp en alles bewaard om weer te gebruiken. alles geinstalleert wou die niet draaien.
Dus ik alleen overnieuw schoon geinstalleert.
En dan maar weer alles van voor af aan opzetten maar ik heb hem nu alleen geinstalleert en krijg al een access probleem.
Ik krijg meteen al 403 pagina voor me neus als ik via het web me server wil bekijken terwijl je normaal een apache install succesfull of wamp succesfull installed ofzo site krijgt als je het net geinstalled krijg.
ik weet niet wat ik moet doen hieraan.
Firewall staat uit... NAT staat op die server aan gegeven dus hij is totaal open.
maar krijg gewoon automatisch 403....forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.0.59 (Win32) PHP/5.1.6 Server at www.jachthutten.nl Port 80
Welke Versie ik ook install allemaal krijg ik dit zelfde....
Wat kan ik doen????
Groeten
Steven
pc is een 3400+ ... 1gb geheugen 400 gb hd.... windows xp sp2.
Laatst bewerkt: