WAN ip veranderen :8

Status
Niet open voor verdere reacties.

zilverpower

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
ik ben een nogal vrij fanatieke gamer op ut2k3 (unreal tournament 2003)

maar ik heb dus op verschijdene servers een IP bannetje gehad

nu heb ik het volgende geprobeerd:
optie 1:

een ip hider (werkt voor geen meter :S )

optie 2:

een ip changer (what is da voor ****, begrijp ik ook niks van)

optie 3:

-start-->uitvoeren-->CMD-->ipconfic/releease en daarna ipconfig/renew-->exit...

heeft ook niet gewerkt,

nu was ik optie 3 verlaatst noch een keertje aan het proberen, en toen zag ik in het zogehetene "cmd"(comandprompt) dat mij ip het zelfde bleef, maar als ik naar http://whatismyip.com ging had ik daar wel een andere ip

nu staat in het "cmd promptje"
-example: 192.168.3.7

en op internet
-example: 78.129.197.69

Dit zijn 2 heel verschillende IP's waarvan de eerste geeneest een geldige blijkt te zijn,,,

dit heb ik nader gezocht: het blijkt dat de "cmd" ip een WAN ip is

en dat mijn Internet ip het gewone ip is

als ik mijn ip verander in "cmd" verander ik alleen het internet ip, en niet het WAN ip

dus: het probleem licht bij mijn WAN ip waardoor ik niet "unbanned" word op de "gebande" servers....

mijn vraag: Hoe verander ik mijn WAN ip,

p.s. kom alstublieft niet met reply's van : FF google mischien??? (dat heb ik namelijk al geprobeerd en ik ben er niet echt verder mee gekomen.

greetz, løçål

Wan ip krijg je van je provider. Daar dien je aan te kloppen voor wijziging.

Daarnaast krijg je een Ban niet voor niets (meestal) Lijkt me verstandig om de verschillende beheerders van de verschillende servers even aan te schijven voor de opheffing van je ban

dat was eerst de bedoeling ellasar. maar de beheerder zit alleen in zijn eigen server :p

moeilijk contact op te nemen dusz.

een WAN ip kun je dus niet zelf veranderen?

zoniet, is er nog een andere manier om jezelf te unbannen op een "spel/server"

Andere provider nemen, krijg je ook een ander WAN ip.

ik denk dat dat niet zo makkelijk word

me'n vader hé die wil niet over stappe naar "alice" (wel mooi meisje van die reclame)

maar daar val ik niet op ( veels te oud joh...)

andere provider, moet ik het zelf betale, en 2 verschillende providers in 1 huisje? =\

mja,

iemand andere sugesties???

iets van hacke ofzoow??? (nee grapje doen we niet aan op helpmij.nl xD)

mja

dat was eerst de bedoeling ellasar. maar de beheerder zit alleen in zijn eigen server :p

moeilijk contact op te nemen dusz.

een WAN ip kun je dus niet zelf veranderen?

zoniet, is er nog een andere manier om jezelf te unbannen op een "spel/server"

gamingservers hebben meestal meerdere communicatie middelen.

meestal zijn ze ook niet te zuinig in het aanmaken van forums/sites als reclame voor hun eigen server

daarin staat vast wel een mail adresje

Zitten er in de buurt geen draadloze internet verbindingen die niet beveiligd zijn, zodat je met hun ipadres kan inloggen!
Zet dan wel even je MACadres in hun router! :) zodat je er (misschien) altijd in kan.

Laatst bewerkt:
Ik heb 3 laptop's die via een router op het www gaan , als ik mijn router instellingen open 192.168.2.1 en daar verander ik het MAC adres ( minstens 2 laptop's actief zetten ) dan heb ik een ander IP adres , in mijn geval moet ik dan op mijn website alle log tellers gaan aanpassen of ze loggen telkens mijn IP adres ook .

Als die gameservers nu het ipadres blokkeren, die je van je provider hebt ontvangen en het MACadres van je netwerkkaart, dan zit je nog meer...

Kerel zoek contact met die lui van de gameserver, vraag vergeving en begin opnieuw!
What the hack doe je dan ook op die gameservers, met counterstrike kan ik het me nog voorstellen om te gaan cheaten ...wallhack of aimbot hack!
Zelf namelijk ook een aantal keren gekicked en gebanned daarvoor...maargoed speel het nu niet meer...

Succes

tis geen counter strike
en het zijn zeker geen simpele hackjes wat ik gebruikt heb,
aimbot,wallhack,radar hele zooi bij elkaar.

ik had ip hider aan dus konde ze me eerst nog nie banne ook nie,
mjaa, btw: de server heeft geen website, forum, mailadres..

tis geen counter strike
en het zijn zeker geen simpele hackjes wat ik gebruikt heb,
aimbot,wallhack,radar hele zooi bij elkaar.

ik had ip hider aan dus konde ze me eerst nog nie banne ook nie,
mjaa, btw: de server heeft geen website, forum, mailadres..

Zei ook niet dat het counterstrike was wat je speelde, gaf alleen voorbeeldje..

Btw wat moet je met die troep?
Volgens mij ben je nog niet zo heel erg oud of wel?

ben 16,

troep?

ik speel van nature goed, maar soms is wel leuk onderling met paar vriende in een lege server en dan op elkaar met aimbot, je word kompleet gek ik sweer je

ben 16,

troep?

ik speel van nature goed, maar soms is wel leuk onderling met paar vriende in een lege server en dan op elkaar met aimbot, je word kompleet gek ik sweer je

En dat is leuk! :) nouja, als jij daar gelukkig van word!! :) mij niet gezien, succes trouwens met je verdere zoektocht ik heb geen idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan