Wanadoo Broadband

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi

Mijn breedbandverbinding is versneld, maar toch is dit niet de juiste snelheid naar mijn mening

Ik heb een wanadoo broadband premium verbinding en mijn downloadsnelheid is 205 KB/s volgens Mordax en mijn uploadsnelheid is 40 KB/s volgens Mordax.

Moet ik iets veranderen in de instellingen van mijn netwerkkaart om de verbindingsnelheid van Down 2048 (: 8 = 256 KB/s ??) Kbit/s en Up 384 Kbit/s (:8 = 48 KB/s??)
te krijgen zoals deze vermeld staan op de http://webapps.wanadoo.nl/popups/cable/specificaties.html staan???

De snelheid die je provider aangeeft zijn eigenlijk in de praktijk nooit te halen.. dit is in perfecte omstandigheden zeggen ze er vaak bij.

Ik moet officieel bij Chello 320 kb/s down en 48 kb/s up kunnen halen en ik haal "maar" 280 kb/s en 45 kb/s.. dus het maximale haal je er vrijwel nooit uit.

Tussen de provider en thuis heb je wel die snelheid, nooit naar andere sites. Daarbij heb je ook dataverlies door overhead (adressering van pakketjes).

Oke , het viel me alleen op

aangezien ik met grabit download en die haalt meestal de maximale snelheid (voorheen 110 KB/s) nu gaat hij wel wat sneller 140 KB/s maar de 205 haalt hij nooit :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan