Wanadoo Family ping problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ordian

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
2
Ik ben ongeveer 3 maanden geleden overgestapt van mijn Wanadoo Basic (3.2 mbit) naar Wanadoo Family (nu 10 mbit snelheid).
Nu heb ik een probleem.

Bij mijn oude verbinding van 3.2 mbit kreeg ik gewoon pings van rond de 10 bij de snelste nederlandse servers en bijvoorbeeld de speedtest.

Nu bij mijn 10 mbit verbinding download en upload ik 3x zo snel maar komt pijn ping nooit lager dan de 36.

Ik heb een vermoeden dat dit aan de instellingen ligt van mijn Wanadoo Livebox (de modem dus)

Iemand enig idee hoe dit precies verholpen kan worden?
Ports heb ik al geforward van de spellen en programmas waar ik problemen mee heb.

Alvast bedankt,

ordian
 
Welkom bij helpmij.nl

Ook ik heb Wanadoo Family en ben erg tevreden over de snelheid.
Alleen gebruik ik geen Livebox maar een Linksys.
Jouw Livebox is speciaal ontworpen voor Wanadoo, dus ik kan je alleen aanraden om dat voor te leggen aan de helpdesk van Wanadoo.
 
Tja, ik heb al verschillende keren gebeld en sorry dat ik het zeg maar de mensen die daar werken zijn of niet heel erg slim of weten wel heel erg weinig af van dit specifieke onderwerp.
Veel verder dan wanadoo, livebox, 20 mb, hangt af van factoren en helaas wij kunnen u niet helpen meneer gaat de woordenschat van deze medewerkers niet :)

Alsnog bedankt,

ordian
 
wrom wil je zo'n lage ping???

36 is goed hoor.
 
Je moet ook niet bellen, daar zitten de Dombo's, maar mailen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan