Wanadoo Family

Status
Niet open voor verdere reacties.

Godert

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2003
Berichten
265
Ik wil jullie vragen?

Wie hebt nu al wanadoo Family?
Is de modem LiveBox bij?

Hoe vindt je van wanadoo Family met LiveBox????

Kunt de LiveBox met twee computer aansluiten?

Godert
 
Mijn verbinding wordt maandag opgeleverd. Voor zover ik weet zit er 1 pc aansluiting op de gewone livebox. Of je hier meerdere pc's op kunt aansluiten weet ik niet.
Ik houd overigens voorlopig mijn eigen ethernetmodem. Ga in het najaar over de livebox omdat wanadoo dan ook telefoon aan zal bieden via hun eigen netwerk en ik dan de telefoonlijn van kpn volledig kan opzeggen.
Kijk eens op op www.wanadoo.nl onder helpdeskvoor allerlei vragen over livebox en de draadloze versie. Bij deze laatste kun je zeker meerdere pc's aansluiten
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Godert
Ik wil jullie vragen?

Wie hebt nu al wanadoo Family?
Is de modem LiveBox bij?

Hoe vindt je van wanadoo Family met LiveBox????

Kunt de LiveBox met twee computer aansluiten?

Godert

Als je nu een bestaande adsl aansluiting hebt en die loopt naar tevredenheid dan is het misschien zinvol om nog even te wachten.
Wanadoo Family is volop in ontwikkeling en er ontbreken nog voldoende ervaringen om een oordeel op los te laten.
Verder is de Livebox nou niet direct de meest ideale modem-router maar aan de andere kant als je van uitdagingen houdt dan zou ik zeggen

Go for it !
 
Ik wil nog een keer vragen.

Mij router met ingebouwd adsl en merk is E-tech.

Ik was net een vraag naar firma E-tech sturen en E-tech zegt: deze router kunt heel goed met wanadoo family aansluiten!

Welke van twee moet ik kiezen, LiveBox of oude router E-tech.????? Moeilijk?

Wat denk jullie?


Godert
 
De keuze is aan jou !

Op de livebox krijg je ondersteuning van Wanadoo,op de E-tech niet.
 
Nu wete ik genoeg!

Bedank allemaal!

Ik neem wanadoo family met LiveBox!


Bedank voor moeite uitleg!


Godert
 
Ik ben per 01-08 overgegaan naar Wanadoo Family.
Ik heb de huidige modem behouden, cd-rom van Wanadoo in de PC gedaan en na 4 minuten en opnieuw opstarten was ik weer on-line.
Al 2x 's avonds geen verbinding gehad, grrrrr, maar dat zal wel door de uitbreidingen komen.
Draait als een tierelier en ik ben dik tevreden.
Achter de modem staat een router voor nog 2 PC's en ook dit werkt gewoon.
 
Geplaatst door wajang
Ik ben per 01-08 overgegaan naar Wanadoo Family.
Ik heb de huidige modem behouden, cd-rom van Wanadoo in de PC gedaan en na 4 minuten en opnieuw opstarten was ik weer on-line.
Al 2x 's avonds geen verbinding gehad, grrrrr, maar dat zal wel door de uitbreidingen komen.
Draait als een tierelier en ik ben dik tevreden.
Achter de modem staat een router voor nog 2 PC's en ook dit werkt gewoon.

Dat is goed nieuws.MIsschien kun je voor toekomstige bezoekers aangeven om welke modem/router/s het gaat en hoe je ze geconfigureerd hebt dan scheelt dat wellicht veel vragen ?
 
MIsschien kun je voor toekomstige bezoekers aangeven om welke modem/router/s het gaat en hoe je ze geconfigureerd hebt

Bij aanmelden wordt aangegeven dat je de huidige modem kunt behouden ipv de Livebox te huren. De type's van de modems worden weergegeven op het scherm.
In mijn geval is het de SpeedTouch 510.
En configureren hoef je niet zelf te doen, de cd-rom van Wanadoo erin en alles gaat vanzelf.
 
Ja, ik wacht op de Live Box en wanadoo Family aansluiuten!

Ik hoop over drie weken??????

Spanning!!


Godert
 
Ik hoop dat het je goed afgaat want er zijn aardig want mensen die problemen hebben.

Wanadoo maakt niet direct reclame voor zichzelf.
 
Werkt dat bellen via internet, van de wanadoo een beetje?
 
Ik heb nog niet de modem family ontvangen!
Ik denk ik krijf de livebox pas over drie weken!

Geduld!

Godret
 
Geplaatst door Miq
Werkt dat bellen via internet, van de wanadoo een beetje?

Bij de een wel en bij de ander niet.Er zijn nogal wat kinderziektes.Tiscali doet het een stuk beter !
 
Geplaatst door upsidaisy


Bij de een wel en bij de ander niet.Er zijn nogal wat kinderziektes!


Dat valt alles mee hoor!
Als je dit

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1044919

alles even doorleest, haha, dan lees je ook dat al heel veel mensen family hebben en er dik tevreden mee zijn.
En ook de livebox bevalt al die mensen prima, op een enkeling na.
Maar dat heb je bij iedere provider natuurlijk.
Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Groetjes Jolanda
 
ik heb dit ook al eerder geplaatst maar misschien zo dan:

Kan iemand mij AUB helpen aan het bestand user42.ini voor de Thomson Speedtouch 510.
Ik wacht al 3 dagen op de cdrom die ik zou krijgen van Wanadoo en ik heb ze al 2 keer gemaild. Die mensen weigeren mij dat bestand toe te zenden noch te antwoorden op de mails.
Als iemand dit bestand heeft graag aub mailen in een attachment naar: brilliant.m@gmail.com

mvg,

xLnc
 
Geplaatst door wajang
Op welke cd moet dat staan dan?

zij sturen je een cd voor drivers voor de speedtouch 510 en nog een speedtouch modem.. Daar staat het bestand user42.ini die je moet uploaden.
Dan moet het werken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan