wanadoo helpdesk verhaaltje ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

4eric

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2000
Berichten
257
Kan iemand mij vertellen of dit door de wanadoo helpdesk opgehangen verhaal klopt.

Mijn vriendin is verleden week ( 20-4 !) verhuist binnen haar stad Rotterdam.

De KPN heeft op die dag keurig telefoon en adsl geregeld ( heeft dus sinds die dag verbinding ) maar kan nog steeds niet internetten.
Wanadoo heeft haar een nieuw i.p adres toegewezen maar kennelijk VERGETEN het oude te wissen of te deactiveren.

Dat schijnt vreselijk moeilijk te zijn.

Is dat zo ??

groeten Eric
 
Ik weet niet niet of het moeilijk is om een ip adres te wissen. Het lijkt me sowieso dat dat niet nodig is, aangezien ze al een nieuw ip adres heeft.

Ik weet wel dat de Wanadoo helpdesk over het algemeen zeer incompetent en inefficiënt is (ze hebben allemaal een ander verhaal en een afspraak voor een monteur duurt weken). Vooral bij verhuizingen raken ze al snel de kluts kwijt (zelf ervaring mee).

Succes.
 
wanadoo verhaaltje

Heb het inderdaad niet over de veelheid van verschillende oplossingen die de helpdesk voordat ze toegaven dat het probleem bij hun zat willen hebben.

Legio dus.

Met als absoluut hoogte CQ dieptepunt dat ik microsoft maar moest bellen omdat mijn windows versie niet in orde was.

Dank voor je reactie.

Eric
 
Maak gebruik van hun website en voor daar de klacht in met wat je telefonisch hebt afgesproken.
Voer de druk nog wat op door elke dag niet kunnen internetten evt te verrekenen met de maandelijkse kosten,temeer daar het probleem bij hun zit !
 
wanadoo verhaal

Zijn we sowieso van plan te doen + het schrijven van 1 pittige brief.
Niet dat wij daar enige reactie op verwachten, maar het zal wel op luchten.
Zeker ook gezien hun nieuwsgroepbeleid ( 1 zijdig veranderd ) heb ik mijn vriendin ook aangeraden bij de volgende jaartermijn van haar dure ( basic )abonnement het eens met een andere provider te gaan proberen.
Ook het rekenen voor steeds meer bij andere providers gratis services zijn mij een doorn in het oog en in haar portomonee.



gr

E
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan