wanadoo usb stick doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker30

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
hallo,

ik heb sinds dinsdag(25-08-09) een nieuwe laptop gekocht, we hebben internet van wanadoo, en hebben het al een tijd op onze oude laptop. hierbij wou ik internet aansluiten op onze nieuwe laptop. we hebben al een extra usb stick van wanadoo. we instelerden het met onze wanadoo instalatie pakket zoals het moet. maar dan krijg je 5 minuten om de wanadoo usb stick in de usb poort aan te sluiten. na 5 minuten zegt wanadoo, we konden geen usb stick vinden. het rare hiervan is dat hij het wel op onze andere laptop het doet+ dat het lapje brand van de stick. dit doet hij immers niet bij de nieuwe laptop.
weet iemand hier raad mee?

mvg. Lorenzo Bruni (lor10103)

Om welke laptop gaat het? Merk en type.

De meeste nieuwe laptops hebben tegenwoordig wifi onboard en dat maakt de stick overbodig.

Die laptop heeft inderdaad zelf al de draadloze functie, dus de usb is in principe niet nodig.

Deze optie staat beschreven in de snelstart gids die bij het product zat en anders is deze op de website van acer te downloaden.

maar ik heb een usb stick nodig, dat moet bij wanadoo. want hij zoekt alleen met een wanadoo usb stick, en daar reageert mijn pc niet op:( bij mijn andere pc doet hij het wel, raar. hoop dat je mij kan helpen.

Laatst bewerkt:
Welk modem/router heb je?

Zou toch te krom voor woorden zijn dat je persee iets van wanadoo zelf moet hebben. Of heb jij de livebox met een draadloze kaart? Helemaal omdat wanadoo niet meer bestaat, dat is inmiddels Online geworden.

Dit lijkt me een MAC probleem.

Het lijkt er op dat die stick gekoppeld is aan die andere laptop.
Ik denk dat je het moet zoeken in het modem van Online.
Zet alle beveiligingen eens uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan