Na veel ellende via Wanadoo Broadband weer op Internet beland... en het werkt maar na ongeveer 1 uur raak ik de verbinding kwijt en ALLEEN een reboot van de compu helpt.
Ook na een disconnect en dan een uur of 2 later weer connecten.... timeout
Ergens gelezen dat je IP release/renew moet doen... werkt niet (heeft 1 keer gewerkt - per ongeluk???).
Compu draait WinME, wit Motorola modem.
Gekeken wat er gebeurt bij zo'n release / renew.... Ik krijg een heel vreemd DHCP server adres terug (1.1.1.1).
Wie helpt mij?
Hoe voorkom ik dat na 1 uur de verbinding wegvalt... en wat is er aan te doen om direct weer verbinding te kunnen maken.
Tijdstip van de dag maakt niet uit, gebeurt overdag, 's avonds, heeeel laat 's nachts... whatever.
Ook na een disconnect en dan een uur of 2 later weer connecten.... timeout
Ergens gelezen dat je IP release/renew moet doen... werkt niet (heeft 1 keer gewerkt - per ongeluk???).
Compu draait WinME, wit Motorola modem.
Gekeken wat er gebeurt bij zo'n release / renew.... Ik krijg een heel vreemd DHCP server adres terug (1.1.1.1).
Wie helpt mij?
Hoe voorkom ik dat na 1 uur de verbinding wegvalt... en wat is er aan te doen om direct weer verbinding te kunnen maken.
Tijdstip van de dag maakt niet uit, gebeurt overdag, 's avonds, heeeel laat 's nachts... whatever.