Wanadoo vs 12move

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Mijn zwager is van provider overgestapt, van 12move naar wanadoo adsl,

en dit heeft behalve de vele voordelen slechts een nadeel, waar jullie de oplossing of het antwoord voor weten

In oulook 2000 en in outlook espress, lukt het niet om de mail van 12 move op te halen, als hij via de verbinding van wanadoo de mail wil ontvangen, komen gebruiker en ww niet op de mailbox, bel ik in via zijn oude account dan werkt zowel 12move mail als wanadoo mail.

Wat voor instelling kan hier verkeerd staan ?

Bij voorbaat dank

Oossie

Helaas zal dit niet meer gaan. 12move mail is via het web op te halen of je moet (ja, ik zeg moet) inbellen met 12move. Een goede oplossing is om naar zijn webmail te gaan en daar in te stellen dat alles wordt door gestuurd naar een ander adres die hij wel kan ophalen met adsl (wanadoo mail dus).
Greetz,

Dus het is 12 move die voorkomt dat de mail via een andere provider wordt opgehaald, ik dacht dat je alleen niet kon zende via een andere verbinding dan via je eigen provider.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie

Het verzenden zal vaak wel gaan via de mailserver van je eigen provider, maar het ophalen zal niet gaan omdat 12move iets doet zodat je ingebeld moet zijn via hun lijn.
Graag gedaan en suc6 verder.
Greetz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan