wandoo LiveBox / splitter modem??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herder

Verenigingslid
Lid geworden
18 aug 2005
ik heb nu dus een livebox van wanadoo maar ik heb een overstapen gemaakt.Naar Quicknet en die heeft een modem met een splitter.

Nu is mijn vraag: wanneer ik die Livebox Ontkoppel kan ik dan zo die splitter tussen en daarna die modem.

Of moet die hele draad die (door het huis loopt) weer vervangen. En dan waar bij mijn telefoon stopcontact daar die splitter aansluiten?

ik wil dat toch graag voor het zo ver is.

bij quicknet (kabel-internet) is het zo dat de splitter direkt in de aansluiting in de muur moet en dan komt daar aan de modem (met een kabel van 20cm die je niet mag verlengen) Daarna kun je een lange utp kabel door je huis leggen.

Geplaatst door Herder
ik heb nu dus een livebox van wanadoo maar ik heb een overstapen gemaakt.Naar Quicknet en die heeft een modem met een splitter.

Nu is mijn vraag: wanneer ik die Livebox Ontkoppel kan ik dan zo die splitter tussen en daarna die modem.

Of moet die hele draad die (door het huis loopt) weer vervangen. En dan waar bij mijn telefoon stopcontact daar die splitter aansluiten?

ik wil dat toch graag voor het zo ver is.

De splitter moet tussen je isra punt zitten(daar waar je telefoonaansluiting het huis binnenkomt) en de eerste telefoonaansluiting (ervoor).

Bedankt, voor jullie reactie erbicom en upsidaisy:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan