Wanneer open van een bijlage word gekozen, dan steeds het venster opslaan als

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenma

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Hoi,

IK heb outlook 2000. Wanneer ik op een bijlage klik krijg ik steeds opslaan als, ipv van openen. Wat kan dat zijn. Heeft voorheen wel goed gewerkt.

Overgens in Explorer krijg ik dit ook, kan ik niet meer kiezen uitvoeren.

Wie weet wat dit kan zijn.

bvd

Jeroen

Ik krijg een geen melding, er wordt bijj beide en save as - dialog box geopend.

Overgens ben ik er bij vergeten te melden het is windows ME

jeroenma zei:
Ik krijg een geen melding, er wordt bijj beide en save as - dialog box geopend.

Overgens ben ik er bij vergeten te melden het is windows ME

Zal wel met de beveiliging te maken wat betreft Outlook 2000, uit dit topic werd o.a. deze tip gegeven: Outlook Permissions Add-in.

Die tweede vraag, heb geen ME maar misschien kan je de gegeven tip uit de link toch even nakijken?

Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is, als je op een bestand klikt zowel outlook als in internet (Een download link dan) Dan krijg je zo'n venster met uitvoeren, opslaan als, dit venstrer komt niet meer. En ik denk dat ik of iemand anders perongeluk het vinkje heeft weggehaald, en dat hij dan constant opslaan als doet, de vraag is dus weg. En ben op zoek waarmee ik deze weer kan activeren.

jeroenma zei:
Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is, als je op een bestand klikt zowel outlook als in internet (Een download link dan) Dan krijg je zo'n venster met uitvoeren, opslaan als, dit venstrer komt niet meer. En ik denk dat ik of iemand anders perongeluk het vinkje heeft weggehaald, en dat hij dan constant opslaan als doet, de vraag is dus weg. En ben op zoek waarmee ik deze weer kan activeren.

Heb je wel deze tip gelezen? Misschien geldt dit, met een kleine varatie, ook voor ME. Heb wat zitten te googlelen maar kan er zo gauw niks anders over vinden behalve dan wat er de gegeven link staat. Iemand anders wellicht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan