Wanted a file

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjViper

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hoi,

Voordat ik totaal mijn xp computer opnieuw moet installeren wil ik toch proberen gewoon een bestand weer op de pc te zetten...

Ik zoek namelijk het bestandje, hkcydll.dll die staat in de c:/windows directory.. wie heeft hem voor mij...

Je mag hem sturen naar anne_meinema@yahoo.com

Groetjes, Anne

Heb gezocht, maar ik kan dat dll bestandje niet vinden op mijn computer...

Hoi,

Bij de link die je geeft kan ik hem niet vinden...

Waarschijnlijk komt ie alleen maar voor op de pc's bij de aldi weg of zo.

Groetjes, Anne

Nou, daar worden we wijzer van zeg.:( Is alleen maar steeds weer dezelfde nietszeggende informatie, in verschillende talen.

Ik ben wel benieuwd wat dit voor dll-bestand is en waarom de vraagsteller het zo graag wil hebben. Tot de standaard-onderdelen van XP behoort het in ieder geval beslist niet...

Dus DjViper, leg eens uit? Waarom wil je dit bestandje zo graag hebben? Zou het niet zo zijn dat je een virus of trojan op je pc hebt gehad die is verwijderd, maar dat er nog een opstart-entry van in het register staat waardoor je nu steeds de melding krijgt dat dit bestand niet gevonden kan worden?

Hoi,

De bestand is blijkbaar nodig voor de multimedia toetsenbord die ik heb, zonder de geinstalleerde software van de toetsenbord en muis (draadloos allebei) werkt alles ook wel gewoon maar kan dan niet de extra knopjes gebruiken, zodra ik de software weer opnieuw installeren gaat ie om die bestand vragen en krijg ik dus de foutmelding in de vorm van 30 vensters..

Groetjes, Anne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan