Wap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cantlet_yougo

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Goedemorgen allemaal..

Ik heb pas een Nokia 6100 gekocht met een Hi Prepaid kaartje erbij.

Nu is mijn vraag..

Hoe bestel ik Polyfone ringtones zonder WAP te gebruiken..:(

Want ik kan niet wappen met mijn telefoon..

Ik heb namelijk Hi..

Dank je wel..

PS..Ik heb ook geen datakabeltje

via advertentie's

Hoi,via advertentie's in de krant,maar let wel op de kosten,want die kunnen nogal duur zijn,vaak moet je meerdere sms'jes versturen,dus dan is het ook niet leuk meer

Wat ik zoek is een 0909 of 0906 nummer die je moet bellen en dan die Poly krijgt..

Maakt me niet uit hoe lang je aan de lijn moet blijven..

SMS hoef ik niet!

Nou, bij die 0900 nummers krijg je volgens mij altijd een SMS met de link naar de ringtone die je dan dus met WAP op moet halen.

Een polyfonische ringtone is namelijk te groot om zo te ontvangen via SMS.

Wat je wel kan doen is op zoek gaan naar MIDI bestanden en die via de datakabel op je telefoon zetten (of eerst omzetten naar een formaat die je tel ondersteund).

Hier kan je o.a midi's vinden.. en op google nog wel meer ;)

Suc6

Tja, het is of een datakabel of via de WAP manier.. of je moet van die monotone beltonen willen want die kunnen wel via SMS.

Je kan ook gewoon een datakabel aanschaffen bij bijv www.salesplaza.nl heb ik hem ook vandaan (voor m'n siemens c55).

Geplaatst door Cantlet_yougo
Een korte polyfone ook niet..:confused:

Eh, is mij nog nooit gelukt iig.. monotone beltonen zijn vaak kleine 'bestandjes' in bytes.. polyfonische beltonen zijn vaak al kb.. dus zie het verschil ;).

Maar ik snap je ff niet hoor.. je wilt / kunt geen WAP (weet je dat wel zeker? Ik kan het n.l wel.. met Vodafone prepaid that is) en ook geen datakabel? Dan is er gewoon geen oplossing.. sim-pel. Of je telefoon moet een infrarood / bluetooth aansluiting hebben zodat je op die manier kan communiceren met je computer.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Cantlet_yougo
Laat dan maar..ik zoek verder

Succes.. maar ga er niet vanuit dat het gaat lukken op de manier die jij wilt zoals ik al geprobeerd heb om duidelijk te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan