warcraft 3: the frozen throne online map downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

deveron

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
91
Hallo ik had een vraag. Ik speel al geruime tijd warcraft 3 tft online maar ik weet niet hoe ik nieuwe maps kan downloaden via het internet, zowel maps om tegen andere te vechten als de maps om dingen te verdedigen met torens dat soort dingen. Is daar een speciale site voor nodig? Want ik weet wel dat ik de maps kan spelen als ik bij iemand in een kamer kom. Kan iemand mij hier aub mee helpen.
 
als je een kamer joined waar een map gespeeld word die jij nog niet hebt dan begin je automatisch met downloaden van die map.

ik weet niet of je de mappen los kan downloaden (lijkt me wel want het zijn gewoon losse bestanden) maar ik heb het nog nooit gezien.

het is dan ook wel een erg lange tijd geleden dat ik voor het laatst wc3 heb gespeeld.
 
Ja dat klopt maar ik heb een heletijd geleden had ik een site gevonden waar je ze kon downloaden maar ben die site kwijt en ik had ook heel erg veel maps maar ik heb een laptop gekocht en was ze toen allemaal kwijt geraakt heb er nu ook wel weer war maar ik mis er nog een hele boel maar bedankt voor je reactie.
 
helemaal precies weet ik niet en ik kan ook niet garanderen dat het werkt.

maar als je op je laptop een map speelt/download dan moet je ff zoeken in je wc3 directory (C:\Program Files\Blizzard\Warcraft III) o.i.d. en zoek de directory waar de gedownloade map naartoe is gegaan.

dan kopieer je al je mappen van je oude pc/laptop (die staan wss in dezelfde directory) op een stick of externe hdd o.i.d.

en plak je die mappen in de directory van je nieuwe laptop wc3.

zoals ik al zei. of dit kan en werkt is mij ook een vraag. maar dit lijkt me de enige logische manier.
 
Hallo

Ik heb naar die bestanden gezocht maar het is helaas allemaal verwijdert
Bedankt voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan