Warcraft frozen throne

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyjansen1

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
101
Hoe kan ik zelf games hosten??
Ik maak ze maar er kan niemand in komen wat moet ik doen :S
En stuur me niet naar een topic want die snap ik niet :p
 
Bedoel je over LAN?

Heb je al geprobeerd de ports open te zetten?
Virusscanner bescherming even uit als je speelt?
Toegevoegd aan toegestane programmas bij je firewall?
 
Bedoel je over LAN?

Heb je al geprobeerd de ports open te zetten?
Virusscanner bescherming even uit als je speelt?
Toegevoegd aan toegestane programmas bij je firewall?

kan je mij vertellen wat ik moet doen voor die 3 dingen.
want ik ben niet zo'n pcexpert.
Danke
 
Ports,

Eerst zoek je uit welke poort je moet openen, standaard is dit volgens mij 6112. Maar als je frozen throne even opstart en op options en dan gameplay drukt staat de port ergens onderaan.
Dan vul je, je ip even in bij je internetbrowser(als je, je ip niet weet, ga je even naar http://whatsmyip.org/ ). Dan, als je, je ip hebt ingevuld, kom je als op een site met alle informatie en instellingen over je router. Daar zoek je NAPT op, daar klik je op. Dan kun je ports toevoegen: dus als jouw port van warcraft 6112 is, vul je dit in

Protocol: any (als er bij protocol geen any staat kies je TCP en dan vul je daarna nog hetzelfde in voor UDP.

Port range: 6112 to 6112
en de rest kun je open laten.

Als je NAPT niet kan vinden, zoek dan even naar iets wat op (delen van spelen of toepassingen) lijkt.

Firewall,

Start--> Control panel (configuratiescherm) --> Security Center --> Windows Firewall --> tabblad exceptions(uitzonderingen) --> Add program(programma toevoegen) --> dan komt er een lijst dan kies je warcraft III, dan doe je nog een keer Add Program en dan voeg je Warcraft III frozen throne toe. --> dan druk je op ok.

Virusscanner

Welke virusscanner heb je?
staat rechtsonderin in beeld als hij je pc continu beveiligd.





En hoe wil je het op internet spelen?

Met iemand in je thuisnetwerk, via battle.net?

En is het een legale versie? Want met een illegale versie, zonder geldige key, kom je battle.net niet in.
 
Laatst bewerkt:
Ports,

Eerst zoek je uit welke poort je moet openen, standaard is dit volgens mij 6112. Maar als je frozen throne even opstart en op options en dan gameplay drukt staat de port ergens onderaan.
Dan vul je, je ip even in bij je internetbrowser(als je, je ip niet weet, ga je even naar http://whatsmyip.org/ ). Dan, als je, je ip hebt ingevuld, kom je als op een site met alle informatie en instellingen over je router. Daar zoek je NAPT op, daar klik je op. Dan kun je ports toevoegen: dus als jouw port van warcraft 6112 is, vul je dit in

Protocol: any (als er bij protocol geen any staat kies je TCP en dan vul je daarna nog hetzelfde in voor UDP.

Port range: 6112 to 6112
en de rest kun je open laten.
Daar zit ik nu en dan?? wat moet ik invullen en waar?
4qi4mqt.jpg

Firewall,

Start--> Control panel (configuratiescherm) --> Security Center --> Windows Firewall --> tabblad exceptions(uitzonderingen) --> Add program(programma toevoegen) --> dan komt er een lijst dan kies je warcraft III, dan doe je nog een keer Add Program en dan voeg je Warcraft III frozen throne toe. --> dan druk je op ok.
gedaan

Virusscanner

Welke virusscanner heb je?
staat rechtsonderin in beeld als hij je pc continu beveiligd.

ik heb AVG anti-virus free Edition



En hoe wil je het op internet spelen?
Met iemand in je thuisnetwerk, via battle.net?
En is het een legale versie? Want met een illegale versie, zonder geldige key, kom je battle.net niet in.

Via battle.net..
Het is een legale versie gekocht bij de bartsmit.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ervan uit dat dit jouw interne ip is? 10.0.0.151 Als je niet zeker weet of dit jouw interne ip is, ga dan even naar start--> run(uitvoeren)--> type in: cmd --> in het zwarte scherm typ je ipconfig in. dan staat naast ip-address jouw interne ip, die je bij inside en outside moet invullen.

inside ip 10.0.0.151
outside ip 10.0.0.151

inside port 6112
outside port 6112



heeft jouw virusscanner auto-protect? dat hij je pc de hele tijd in de gaten houdt?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ervan uit dat dit jouw interne ip is? 10.0.0.151 Als je niet zeker weet of dit jouw interne ip is, ga dan even naar start--> run(uitvoeren)--> type in: cmd --> in het zwarte scherm typ je ipconfig in. dan staat naast ip-address jouw interne ip, die je bij inside en outside moet invullen.

inside ip 10.0.0.151
outside ip 10.0.0.151

inside port 6112
outside port 6112



heeft jouw virusscanner auto-protect? dat hij je pc de hele tijd in de gaten houdt?


Dit vulde ik in :
Protocol: tcp

Inside IP: 10.0.0.151 Inside Port: 6112

Outside IP:10.0.0.151 Outside Port:6112

Maar ik kreeg dit : ERROR: Unable to add the specified NAT entry !!


Ik vulde later outside IP dit in : 0.0.0.0 en dat pakte hij wel.
0.0.0.0 staat er automatisch als je op new klikt.
??? Kijk :
6gsnuqf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sorry, zo moet hij wel goed zijn: doe het dan even bij tcp én udp

inside ip 10.0.0.151
outside ip 0.0.0.0
inside port 6112
outside port 6112


Weet je nou al zeker of dat wel jouw interne ip is?

Als je niet zeker weet of dit jouw interne ip is, ga dan even naar start--> run(uitvoeren)--> type in: cmd --> in het zwarte scherm typ je ipconfig in. dan staat naast ip-address jouw interne ip, die je bij inside en outside moet invullen.


Als je klaar bent, probeer dan eens of hij het nu wel doet op battle.net.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, zo moet hij wel goed zijn: doe het dan even bij tcp én udp

inside ip 10.0.0.151
outside ip 0.0.0.0
inside port 6112
outside port 6112


Weet je nou al zeker of dat wel jouw interne ip is?

Als je niet zeker weet of dit jouw interne ip is, ga dan even naar start--> run(uitvoeren)--> type in: cmd --> in het zwarte scherm typ je ipconfig in. dan staat naast ip-address jouw interne ip, die je bij inside en outside moet invullen.

Ja ik heb al gekeken ja ;).
Dus ik moet nu goed zijn?? kan ik nu een game hosten of moet er nog wat gebeuren :p
 
ja, ik denk het wel:thumb:, als hij het nu nog niet doet,
even de auto-protect van je virusscanner uit, staat vast wel bij opties van AVG.
 
ja, ik denk het wel:thumb:, als hij het nu nog niet doet,
even de auto-protect van je virusscanner uit, staat vast wel bij opties van AVG.

Doet het nog niet..
Ga ik wel ff naar die virrusscaner kijken..
Ik kan niet vinden hoe ik AVG uitmoet zetten :S
 
Laatst bewerkt:
Heb je de poort met tcp én udp opengezet?

En ga eens bij het spel naar options en dan gameplay, en dan staat ergens onderaan welke poort je moet openmaken. als daar 6112 staat, zou hij moeten werken.
 
Heb je de poort met tcp én udp opengezet?

En ga eens bij het spel naar options en dan gameplay, en dan staat ergens onderaan welke poort je moet openmaken. als daar 6112 staat, zou hij moeten werken.



Alle 2 die poorten heb ik jah
En het is inderdaad 6112.
Maar ik heb virus scanner nog aan..
Weet niet hoe die uit moet :S
4yhekr5.jpg


Zo moet de windows firewall toch staan?? ::
5xnncea.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja, de poorten en de firewall staan goed.

ik weet niet of je bij AVG ook een klein plaatje helemaal rechtsonderaan in beeld hebt staan op de taakbalk?

Zo ja, klik dan daar even op met de rechtermuisknop, en dan staat er vast wel iets van "pause protection" of "Disable Auto-Protect". Vergeet alleen niet om na het spelen deze weer aan te zetten.

Als het hierna nog niet werkt, weet ik het ook niet meer. Ik heb hetzelfde gedaan, en die van mij werkt nu prima.

Dan zou je moeten wachten tot er van een professional een reactie komt.

Succes
 
Laatst bewerkt:
ja, de poorten en de firewall staan goed.

ik weet niet of je bij AVG ook een klein plaatje helemaal rechtsonderaan in beeld hebt staan op de taakbalk?

Zo ja, klik dan daar even op met de rechtermuisknop, en dan staat er vast wel iets van "pause protection" of "Disable Auto-Protect". Vergeet alleen niet om na het spelen deze weer aan te zetten.

Als het hierna nog niet werkt, weet ik het ook niet meer. Ik heb hetzelfde gedaan, en die van mij werkt nu prima.

Dan zou je moeten wachten tot er van een professional een reactie komt.

Succes


Dit staat er als je rechtsklikt ::

6gtvhpj.jpg
 
Doet het nog niet ;(
Heb je ook war froz thron? misschien kan je dan helpen ofzo::S
Ik weet het nu helemaal niet meer :shocked:
 
ok nou het was gelukt voor even.
Maar oppeens doet ie het niet meer en kan er niemand meer in :S
De instellingen zijn nog hetzelfde alleen er zijn meer dingen bijgekomen :S
1 Temp 10.0.0.1:16392 unspecified:2378 udp NONE

2 Temp 10.0.0.2:53850 unspecified:53850 tcp NONE

3 Temp 10.0.0.2:61417 unspecified:61417 udp NONE

4 Temp 10.0.0.2:6116 unspecified:6116 udp NONE

5 Temp 10.0.0.2:6116 unspecified:6116 tcp NONE


6 Temp 10.0.0.2:51876 unspecified:51876 tcp NONE

7 Temp 10.0.0.2:13942 unspecified:29756 udp NONE

8 Temp 10.0.0.1:42193 unspecified:42193 tcp NONE

Waarom lukt het nu oppeens niet meer (hosten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan