warez

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik kom op warez.disney.com en het lijkt alsof ik daar gewoon gratis games kan downloaden.. maar wat is het nou precies?

Laatst bewerkt door een moderator:
Niets is wat het lijkt, ook jouw vraag niet...

zie de huisregels;)

Ik denk dat je die link ook wel mag verwijderen. Allemaal directe links naar warez en serials

Warez zijn illegaal verkrijgbare programma's. Dus als jij bijvoorbeeld de film Scary Movie 3 download dan ben je Warez aan het downloaden want dat is illegaal. Dit geldt ook voor spellen, muziek, enzovoorts.

Enkele bekende verspreiders (mensen die de spellen kopen, of illegaal verkrijgen en dan inpakken voor verzending via het internet) van Warez ziijn Deviance, Immersion en Fairlight.

Applicatties, Spellen en film s worden in dit wereldje ook wel Appz, Gamez, Moviez genoemd.

Illegaal is illegaal zal je mij niet horen zeggen. Maar huisregels zijn huisregels wel. Het lijkt erop dat dit inderdaad een site is waar men aan heel wat illegale software kan komen. Als je wil weten wat er precies op te krijgen is (om op de vraag van sander_rulez in te gaan), zal je dat zelf moeten uitzoeken. Op eigen risico natuurlijk, het is vrij algemeen bekend dat er meestal nogal wat dubieuze sites en troep achter zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan