Warmte laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo, ik heb de HP Pavillion dv6-3170ed en deze laptop kan nogal heet worden zelfs met laptopkoeler erbij! ik heb een foto gemaakt met de gemeten temp.
nieuwebitmapafbeeldings.png

en deze nog

naamloosmx.jpg

is dit wel normaal want er zit zelfs een koeler onder en moet ik hier ook weer mee terug gaan want de laptop is pas 3 maanden oud!

in ieder geval alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Gezien de leeftijd zou ik terug naar de winkel gaan

Ik heb zelf ook een laptop, die bij gamen ook 90 graden haalt. Je verbrandt je dan nog aan de ventilatieroosters :P.
Kijk ook even of deze roosters niet geblokkeerd worden, en of er geen stof in zit. Anders terug gaan naar de winkel.

geblokkeerd worden ze niet want er zit een laptopkoeler onder met in het midden een strook die ingezakt is zodat de lucht weg kan en zonder gamen zit ik al op 84 graden dat is ook nog behoorlijk warm. als ik wil kijken of er stof inzit moet ik hem dan open schroeven?

Hoi,

Daar zou ik dus niet aan beginnen kans dat je garantie vervalt is groot , en na 3 maanden al zoveel stof dat denk ik niet of heb je er mee op bed gezeten?

Laatst bewerkt:
ik zit er meestal mee op mijn bureau en ik zie zo ook geen stof terwijl je dat in mijn acer gelijk zag

Hoi,

Ook al is het rot ik denk toch dat je op je garantie aanspraak moet maken :(:(:(

dan moet ik maar even een keer weer naar de media markt brengen :( als het een keer uitkomt

Hoi,

Ja maar niet lang wachten kan nooit goed voor het notebook zijn die temp

Ik heb vandaag even met HP gebeld omdat ik de media markt niet altijd vertrouw als je berichten leest maar dat doet er nu niet toe! HP rade mij aan om eerst mijn Bios te updaten en nieuwe driver ervan omdat die ook de doorstroom van de ventilators bepalen. De meneer zij dat hij mij dinsdag weer terug belt om te vragen hoe het dan is en als ik er dan nog last van heb gaan we een andere oplossing zoeken. alleen ik heb er nog steeds last van want toen de update klaar was was de laptop al 85 graden en dat was nog te warm dus moest ik hem 1 uur laten afkoelen en dan even proberen alleen het probleem is er nu nog steeds dus dat zal wel reparatie worden :( heeft iemand ervaring met service en reparatie bij HP en hoe lang duurt een reparatie gemiddeld?

Alvast bedankt,

Hoi,

Vaak duurt het langer als dat je wilt maar dat is bij alle merken het lijkt mij het verstandigst om te doen.

Hallo,

Zojuist heeft de meneer die ik Zaterdag heb gebeld weer terug gebeld en gevraagd hoe het was, eigenlijk is het nog niks verbetert. De enige oplossing was om de laptop ter reparatie op te sturen, alleen ik zit met school dat is het enige probleem. De reparatie tijd zou ong. 5 tot 15dagen duren alleen het nadeel is je weet niet wanneer ze op de afgesproken dag langs komen of hem weer komen brengen :confused:. De laptop word maandag opgehaald al kon het Donderdag ook al maar dan zit het weekend er weer tussen. Als ik hem bij de Media Markt langs zou brengen zou het 3 tot 4 weken duren dus dan lijkt mij dit een betere oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan