warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hej mensen ik heb een dringende vraag, ik downloade een programma genaamd everest home edition en het gaf dit aan:

Tsystem 22 °C (72 °F)
Tcpu 81 °C (178 °F)
Taux 23 °C (73 °F)
Fcpu 5233 RPM
:confused: :confused: :confused: :confused:
is 81 graden niet veel te hoog??

Groetjes Moi (heb een hdd)

Laatst bewerkt:
Das zeker aan de hoge kant, maar controleer eens in de binnenkant van je pc of het idd zo heet is voel voorzichtig aan het koelrib. Als het zeer doet is het niet goed.
Als het dus zeer doet kan het helpen om je fan eens af te stoffen en mischien zelfs te vervangen. Maar ik zou eerst eens controleren of het programma gelijk heeft.

suc6

he bedankt voor je antwoord, maar ken je toevallig een andere programma die het kan weergeven want ik wil het van meerdere programma's hebben want het kan zijn dat die programma niet zo goed werkt!

en mijn computer is een p3 met 1.2 ghz en 240 sd-ram
voor het geval

Laatst bewerkt:
Kijk eerst eens in je bios of daar ook een temperatuur wordt weergegeven, die is meestal een stuk betrouwbaarder dan programma's als Everest.

ja ik heb net gekeken en er stond 65 graden, een opluchting, ik dacht dat mijn proccesor naar de mallemoere was. maar voor de zekerheid bouw ik er na de vakantie een extra fan in om hem een beetje koel te houwe.

bedankt voor je hulp. groetjes Mij

Geplaatst door Bilal Almasoudi
ja ik heb net gekeken en er stond 65 graden, een opluchting, ik dacht dat mijn proccesor naar de mallemoere was. maar voor de zekerheid bouw ik er na de vakantie een extra fan in om hem een beetje koel te houwe.

bedankt voor je hulp. groetjes Mij
65° is nog aan de hoge kant :confused:

bij mij staat er

cpu 53 graden
moederbord 35 graden
harde schijf 42 graden

maar ik weet dat mijn harde schijf de 53 graden ook haalt. is dit hoog???

ik heb die prog gedownload en ik zie dat hij maar 2 fans detecteert en dat terwijl ik er drie heb weet iemand hoe dat komt. geen van de drie fans zijn kapot dus da is et niet en werken alle drie

misschien dat de derde fan geen sensor heeft...
daar naast is 53 graden voor een pentium nog best wel aan de hoge kant. Kijk eens of er kabels in je pc zitten de de luchtstroom tegenhouden, dis kan ook weer schelen

po het doosje staay met speedsensor. en het is geen pentium maar een amd athlon 1,6

hey mensen, ik heb dat programma geinstaleerd en geopend en ik krijg dit te zien: temp1: 75 graden
temp2: 22 graden
temp3: 22graden

kan dit voor een p3 1,2 ghz met 240 sd-ram??

ik heb nu 2 programmas die beweren dat mijn cpu rond de 75 graden en bios beweert 65 graden, wat moet ik nou geloven, word er een beetje gek van, maar een ding weet ik zeker, na de vakantie koop ik zeker een paar extra koeling.

ik heb et prog speedfan gedownload

en die zegt

HD 53 graden
temp 1 36 graden
temp 2 59 graden

is dit hoog voor een
AMD ATHLON 1,6 MET 512 GEHEUGEN EN 2 HARDE SCHIJVEN EN VAN 10 EN VAN 80 GB. EN DE DRADEN OPGERUIMT EN SCHOONGEMAAKT VAN BINNEN DE KAST

maar temp 2 kan wel de 54 graden halen

Laatst bewerkt:
sorry voor de 2e topic

maar als ik mijn pc goed gebruik

dan wordt de warmte
temp 2 56
temp 1 37
hd 56

wat is temp 2 en temp 1 en is het hoog temp 2
:o :D

en nog een vraag met deze warmtes is het dan slim om te gaan over te clocken

temp1 mobo, temp 2 cpu. Dit lijkt me een goede temp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan