warning bij openen OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
198
Wanneer ik OE open krijg ik een waarschuwing dat een derde pertij n-CASE heeft verwijderd zodat mogelijk bepaalde programma's niet zullen werken zoals het hoort.Ik kan dan uit 3 opties kiezen:
-re-install n-CASE
- leave n-CASE un-installed and clean up any n-CASE files or sattings that remain
- remind me later
Wanneer ik probeer de eerste optie uit te voeren lukt dit niet en wordt ik doorverwezen naar
www.180solutions.com voor de laatste updates.
Op deze site vind ik echter niet iets wat hierop lijkt.
 
Maar volgens waarschuwing is het bestand dus al verwijderd. OE functioneert verder prima. Lijkt mij dat ik de 2e optie kan kiezen. Is dit goede conclusie ?
 
In dat geval lijkt mij dat ook de beste keuze. Raar programma trouwens.
 
goeiemorge,

Om ff door te gaan op het probleem van lisa, dit heb ik vorige week ook gehad.
Op bijgaand screenshot staat vermeld wat ze bedoelt. Ik heb bij mezelf gemerkt dat proggie zich nesteld in je msconfig en als je het niet uitschakeld gaat het wel alles overheersen.
Dan maar meteen ook mijn vraag hierover, in windows staat nu een .exe bestandje hiervan. Kan dit zonder meer verwijdert worden???

Gr Marr
 

Bijlagen

  • alert.jpg
    alert.jpg
    18,1 KB · Weergaven: 42
Ik zou het deïnstalleren zoals op de site is aangegeven.
 
Heb gedaan wat je zei dus hoop dat het probleem uit de wereld is. Heb toch de tweede optie gekozen omdat ik via instelling-configuratie niets kon vinden
 
N-Case is spyware, zie http://www.doxdesk.com/parasite/nCase.html
Onderaan staat hoe je het handmatig kunt verwijderen.

Bemoedigend is deze zin: "There is an uninstall feature for nCase, but it is a bit of a bad joke."

Heb je niet zoiets als Ad-aware?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb spybot, dus zal di eer eens op los laten. Bedankt voor de tip
 
Kwam het bestand nergens meer tegen in regedit dus denk dat het verwijderd is. Bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan