Hallo Lezer,
Ik krijg de volgende warnings te zien:
Warning: mysqli_connect() [function.mysqli-connect]: (28000/1045): Access denied for user '03495'@'octagon.hhs.nl' (using password: NO) in /home/stud/
Warning: mysqli_select_db() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in
Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/stud
Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/stud
Warning: mysqli_close() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/stud
wat ik heb staan is het volgende:
Ik heb al gelezen wat je hoort in te vullen bij een mysqli, maar ik kom hier niet uit. Ik ben een beginner en lees allerlei verschillende dingen.
Kan iemand me hiermee helpen?
alvast bedankt
Ik krijg de volgende warnings te zien:
Warning: mysqli_connect() [function.mysqli-connect]: (28000/1045): Access denied for user '03495'@'octagon.hhs.nl' (using password: NO) in /home/stud/
Warning: mysqli_select_db() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in
Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/stud
Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/stud
Warning: mysqli_close() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/stud
wat ik heb staan is het volgende:
Code:
$db = mysqli_connect($server,$gebruikersnaam);
mysqli_select_db($db, $database);
$sql = "SELECT * FROM projecten WHERE projectID";
Code:
$result = mysqli_query($db, $sql);
$resultaat = "";
while( $regel = mysqli_fetch_array($result) ){
$project_ID = $regel['projectID'];
$resultaat .= "<a href='taakoverzicht.php?projectID=$project_ID'>Taken</a>"."<br>";
$resultaat .= " <strong> Projectnaam: </strong> ".$regel['projectnaam']."</strong> <br>";
$resultaat .= "<strong> Omschrijving </strong>".$regel['projectomschrijving']." <br /> <br />";
}
echo $resultaat;
$knoptoevoegen='<input type = "submit" name="Toevoegen" value="Project Toevoegen"/>';
$knopwijzigen='<input type = "submit" name="Wijzigen" value="Wijzigen"/>';
mysqli_close($db);
Ik heb al gelezen wat je hoort in te vullen bij een mysqli, maar ik kom hier niet uit. Ik ben een beginner en lees allerlei verschillende dingen.
Kan iemand me hiermee helpen?
alvast bedankt