warrock doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter royW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

royW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
ik heb war rock gedownload
toen die klaar was met het downloaden kwam ervoor dat er 3 dingen niet goed waren gedownload ofzo en toen drukte ik op ok.
toen ik warrock opstarte kwam in het beginscherm waar je 2 keer op OK moet drukken er wel voor maar daarna komt er een zwart beeld en me computer maakt een piepje en dan gaat die niet verder weet iemand wat ik kan doen ?

gr roy

Opnieuw downloaden en opnieuw installeren. Dit gebeurt regelmatig bij Warrock, ook als het spel update gaat er wel eens wat mis. Ook dan moet je het spel opnieuw installeren.

Opnieuw downloaden en opnieuw installeren. Dit gebeurt regelmatig bij Warrock, ook als het spel update gaat er wel eens wat mis. Ook dan moet je het spel opnieuw installeren.

heb ik al een paar keer geprobeerd vandaag maar het blijft steeds weer gebeuren

gr roy

Kan het dan zo zijn dat:

1. Je Firewall het spel blokkeert?

2. Je computer niet aan de systeem-eisen voldoet?
Zie ook Warrock FAQ http://warrock.gamersfirst.com/faqs.php

* System requirements

War Rock can be enjoyed by users with low end computers as well as by high end power gamers. Those with slower systems may experience game lag or require many of the graphical effects be set to low or off. Make sure your OS, Sound Card, and Video Drivers are up to date. Beta drivers may cause problems and are not recommended.

Minimum Recommended
CPU Pentium 3, 800 Mhz Pentium 4, 2.0 Ghz
RAM 512 MB or better 512 MB or better
Graphics Radeon 8500LE, Geforce MX400 or better FX5700 / ATI 9200
OS Windows ME / 2000 / XP Windows 2000 / XP
ISP DSL Cable / T1
Network Card 10 Mbps 100 Mbps / 1000 Mbps
Preferred: Killer NIC
Hard Drive 900 MB 900 MB

3. Je een slechte download locatie hebt?
http://warrock.gamersfirst.com/download.php

het spel past wel op de computer want hij heeft er al een keer eerder opgestaan maar van onderhoud van pc moest de computer leeg gehaald worden dus was die er af . dus dat is het zowiezo niet

dat firewall kan het denk ik wel zijn maar hoe moet je dat instellen?

en toen dat zwart beeld kwam moest ik het weg klikken via ctrl-alt-del. toen ik op taak beïndigen drukte kwam er snel iets te staan wat ik niet goed kon lezen maar ik zag dat er iets stond over iets met 3d ofzoo

kan iemand helpen want wil het spel snel weer spelen

gr roy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan