Warrock error HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

umitg

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
352
Ik wou zo net het spel "Warrock" spelen.
Ik had geklikt op het icoontje maar toen kwam er een update ,Ik geloof de halloween update.
En na de update heb ik op "OK" gedrukt en krijg ik de volgende Error:

ERROR: Cannot launch child process (code:740)

Als ik op "OK" druk verdwijnd het beeld en kom ik terug op mijn bureaublad ,Dit gebeurt ook als ik het wegklik.
Kan iemand me helpen???

Hieronder foto van error.

warrockax7.jpg

Indien deze niet werkt klik hier.

Alvast bedankt:)
 
dit heb ik inderdaad ook, nadat de update klaar was krijg ik iedere keer dezelfde foutmelding... kan iemand ons helpen??:(
 
Zelfde

Ik zit ook met het probleem, erg raar Iemand die ons kan helpen
 
ik heb ook hetzelfde staan
ik weet denk ik wel waarom dat komt:confused:

volgens mij hebben we alemaal hacks gebruikt nietwaar?
misschien komt het daardoor dat we niet meer op warrock kunnen komen
wij hebben boven ook en pc staan en die heeft ook warrock maar die doet het nog wel
en die heeft ook geen hacks gebruikt dus daarom denk ik dat het door die hacks komt
ik heb ook geprobeerd om het nieuw te instaleren.
maar dat werkte ook niet
misschien dat iemand anders het weet:D
 
heey mensen,

Ook ik zit met dit probleem...

Ik dacht eerst aan iets raars.. i.v.b CHILD dat ze er miss een of andere rare kinderbeveiliging op hebben zitten maar dat zal wel niet het gevalen zijn :rolleyes:

hmm.. ik snap er echt niks van.. Hij heeft het altijd goed gedaan enz dus.. Miss weer zon stomme fout van PB?

Ps. over dat hacken!.. uhhm.. Ik heb het 1x geprobeert alleen ik kwam erachter dat je niet kan hacken met Windows Vista want dan loopt hij namelijk vast dus ik heb die hack toen meteen weggegooid en dus eigenlijk nooit gebruikt.. En ook ik heb dit probleem dus een kleine kans dat het aant hacken ligt..

plz help ons uit de brand!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hey! Ook ik heb dit nu, en het kan zeker niet aan de hacks liggen, want ik hack niet, ik speel WÉL eerlyk! Ik vind het echt super irritant, maar is het wel mogelyk om warrock op Windows Vista te spelen?

Groete
 
Ik speel het gewoon goed:D Ik lagg nooit en het is altyd goed gegaan duss ;)

later..

ps. IK MOET WEER KUNNEN SPELEN MAN... :p
 
warrock child error oplossing

kijk je klik op het warrock logo (rechtermuisknop)
dan eigenschappen (in het engels compatibility) die tab blad moet je openen en dan moet je het hokje aan vinken waar staat speel deze programma als administrator en dan op ok
en dat weer op het warrock logo druken en dan doet hij het :D:thumb::rolleyes::D:thumb:
 
nee lukt neit..

raar, maar waar.. Bij mij staat dat ligt gedrukt dus er valt niks aan te vinken :S
 
Laatst bewerkt:
jha dat heb ik gedaan.

maar nu zit ik met het
probleem dat ik het nog altijd niet kan spelen.
Als ik dan de 2de keer op ok gedrukt heb dan
komt er een groot zwart scherm op mijn scherm
en dan als ik linkermuisknop druk dan gaat mijn
pijltje naar de linkerboven hoek en dat is alles
meer kan ik dan niet doen:(:(
 
bij mij werkt het wel ;)

uhmm..
hmm.. Ik had dat ook wel is.. maar toen ik hem 1x opnieuw op had gestart deed hij het wel gewoon..

PS. Ik werk met Vista.. Als ik op mijn muis klik als hij nog aant laden is loopt hij vast..
probeer is niet te klikken kijken hoever hij komt ...
 
Ik kom er nog steeds niet uit ,Help (Over dat hacken, Ik heb dat niet gedaan)

Help ik wil weer warrock doenn!!!!
 
ik heb ook vista en heb nu niets gedaan heb
even gewacht met klikken en het blijft nog
altijd een zwart scherm

PS:als ik de 2de keer op ok heb gedrukt komt er
een raar geluidje, daarom dat het ook niet lukt:(:(
 
het zou wel handig zijn als iemand een oplossing heeft, Ik heb al minimaal stuk of 5a10 mensen gezien die dit probleem hebben.
Heeft iemand nog een oplossing?
 
Probeer het spel eens uit te voeren als administrator.

Gevonden op het officiele Warrock forum...
 
Yeah!

joey mike is mijn held! Hij doet het weer bijna perfect, alleen zit ik nu met een ander probleem, het duurt veel te lang voor dat PB is geupdate!

Groete
 
dan moet je ff niet in de Nederlandse Server gaan maar ff in bijv. Poland en daar up late date heb ik ook gedaan en issie in paar minuten klaar ;)
 
dan moet je ff niet in de Nederlandse Server gaan maar ff in bijv. Poland en daar up late date heb ik ook gedaan en issie in paar minuten klaar ;)

sorry hoor maar ik kom niet eens in het spel:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan