Warrock loopt vast als ik uit game ga (super goeie pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtwo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo. dit is mijn probleem:
Ik heb een super snelle en goeie pc.
Als ik warrock speel doet alles het gewoon.
Als ik dan uit een level ga, hoor ik naar de lobbie te gaan, maar dat doet die niet.
Ik krijg een zwart beeld, en als ik dan taak beeindigen probeer loopt hij helemaal vast. Ook me muis.

(Dit probleem heb ik aardig vaak maar niet altijd!)
Maar ik denk dat je kan begrijpen dat dit super irritant is.
Ik hoop dat iemand van jullie het probleem kan oplossen.
Dank je,

Heb je al geprobeerd je videokaart drivers opnieuw te installeren. Maar dit keer met de drivers van internet vandaan.

ASUS EN8800GT bij nvidia
ati radeon kaart bij www.ati.com
etc.

Waarschijnlijk is het een conflict met je videokaart drivers.

Kan je me mischien een wat uitgebreidere uitleg geven hoe ik dat moet doen.
Ik heb btw de hoogste videocard die er is.

Dankje.

Wat voor pc heb je precies??? Welk moederbord, prodessor, geheugen en videokaart?

Je deinstalleerd de videokaart drivers en dan installeer je je gecertificeerde videokaart drivers van de website van de maker van die videokaart.

mrmusic.
ik wil niet heel dom overkomen maar dat ben ik gewoon:P
ik heb dus een hele nieuwe pc met een pakket erbij. een doos met allerlei boekjes, je snapt het wel. maar ik kon het 1,2,3 even niet vinden.
Weet je toevallig waar ik dat kan vinden over me processor, moederbord etc.

Dankje

Download daarvoor een programma CPU-Z of everest. Die zet het automatisch voor je op een rijtje. Typ anders eens in bij START > UITVOEREN > typin: dxdiag
Dan zie je ook wat informatie, maar minder als met CPU-Z.

Omdat ik wel weet wat voor videocard ik heb.
En een persoon die zelf progame computer heeft heeft die van mij in elkaar gezet. ik weet alleen de namen niet.
En ik weet ook dat die goed is omdat die de meest vereiste games aankan.

Heeft iemand nog een ander idee.
Of meer uitleg over mijn videocard drivers goed zetten.?

Dan moeten we toch eerst weten om welke videokaart het gaat...

Precies.

Je kan naar configuratiescherm, uninstall program om je driver te zoeken als ie er tussen staat. Anders rechtermuisknop Deze Computer en dan eigenschappen en dan Device Manager en dan zoek je naar je videokaart en deinstalleer je deze driver. Doe dit pas nadat je de goede driver hebt gevonden.

Daarna herstart je je pc en installeer je de driver voor je videokaart die we gaan opzoeken als jij zegt welke videokaart het is. Dan herstart je de pc en probeer je het opnieuw. We moeten ook kijken of jouw videokaart niet te hoog is ingesteld. Dat ie lagere kwaliteitspellen goed speelt, maar als je op het randje komt, dat ie dan te hoog staat. Oftewel er zijn een aantal instellingen te veranderen voor je videokaart waardoor ie meer kwaliteit gaat leveren, staan ze te hoog, dan gaat je videokaart, die eigenlijk het spel niet goed aankan op die kwaliteit, raar doen. Dus dan zou ik alle instellingen zo zetten dat ie voor performance gaat en is je kwaliteit wel wat minder. Maar je zei dat je 1 van de beste videkaarten had, dus dit lijkt me een onlogische redenering. Maar zelfs supergoede videokaarten kunnen niet alle spellen op de hoogste stand aan, zoals FSX 10 bijvoorbeeld.

Hee Djartistic.
Ik ben nogal wanhopig dus ik zei dat ik de beste videocard had, wat ik ook dacht.
Maar nu vertelt die persoon me, dat er 2 hogere zijn. maar whatever.
Je wilt weten wat voor type het is:
Videocard: Geintegreerde GeForce 7 series videokaart

onboard videokaarten zijn bij lange na die de beste hoor. Misschien van zijn soort intern op het moederbord dan, maar niet van de PCI-E kaarten.

Maar goed. Dus deinstalleren en opnieuw downloaden en installeren met herstarts na de deinstallatie en de herinstallatie.

Misschien vervelend om te zeggen, maar je hebt HELEMAAL GEEN videokaart, alleen een slechte onboard video chip...

En nog wat vraagjes:

Welke processor heb je en hoeveel intern geheugen???
En welke Windows versie?

Haha, ik zou ook zeggen dat dat supervervelend is om te horen als je denkt dat je videokaart supergoed is haha. Als je nou eens naar een 3D kaart gaat zoeken zoals de Geforce 7300GT, kost 30 euro. 256MB PCI-E 2.0 kaart. Welk moederbord heb je? Dan kunnen we gelijk even kijken of ie gaat passen. Erin bouwen gaat ook supermakkelijk en leggen we ook graag uit aan je.

Maar ik zit nu even te kijken naar de systeemeisen waar warrock op moet draaien:
Processor: Pentium 4, 2.0Gigahertz (singlecore dus).
Geheugen: 512MB
Videokaart: minimaal ATI 9200 128MB (gelijk aan de GeForce 4 Go 460)
Operation System: Windows 2000 of hoger
Harde schijfruimte: 500MB en meer.

Met je Geforce 7000 kaart moet je het in principe redden. Maar het is geen PCI-E kaart waardoor je weer prestatiewinst verliest.
Dus Geforce EN7300GT kaartje halen, mooie prijs voor een kaart die warrock MAKKELIJK gaat draaien. Nieuwste drivers gelijk van de website halen en ermee installeren. Oude drivers natuurlijk wel eerst deinstalleren.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je even moet stoppen met mensen steeds maar weer te adviseren andere spullen te kopen en welke. Je weet totaal niets van hun situatie af, dus....

Het is gewoon geen dure kaart voor de prestatie die het meelevert. Het is niet de beste kaart, maar voldoende voor Warrock en wat hogere spellen.

Ik gaf daarboven wel de nuttige informatie.
Houdt gewoon je kop eens een keer en kom zelf eens met suggesties. Wordt niet goed van dat gezanik over niks terwijl je zelf met geen antwoord komt!

Veel mensen komen niet verder dan hun onboard kaartje. Totdat ze eens een PCI-E kaartje erin hebben en dan gaat de wereld ineens voor hun open. Dat was voor mij, voor jouw en voor iedereen. Dus dat moest maar eens gebeuren door middel van een goedkoop maar nuttig kaartje. Ben niet zo egoistisch om die informatie achter te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan