Warrock loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

sinic907

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Hey helpmijers

Mijn warrock loopt de hele tijd vast...
eerste deed hij het wel maar nu niet meer
Als ik warrock opstart, dan load hij dan wil ik inloggen.
als ik op connect druk , dan loopt het geluid vast en sluit de pc zich af
Damn man hoe vaag, misshien kan het ook wel aan pc liggen
want mijn pc zuigt nog al heel erg ...

Plz help

Groeten sininc907

Hey helpmijers

Mijn warrock loopt de hele tijd vast...
eerste deed hij het wel maar nu niet meer
Als ik warrock opstart, dan load hij dan wil ik inloggen.
als ik op connect druk , dan loopt het geluid vast en sluit de pc zich af
Damn man hoe vaag, misshien kan het ook wel aan pc liggen
want mijn pc zuigt nog al heel erg ...

Plz help

Groeten sininc907

Wat is dat? ''mijn pc zuigt?''?:p
Wat zijn nou je specificaties, dat is een stuk gemakkelijker helpen,

Mijn pc zuigt gwn kan amper warrock aan
Want warrock loopt vet sloom
Hij kan het amper trekken
Maar hij deed het
Dat is zo gek

Ik raad je aan om je computer te formateren.
of Warrock op nieuw installeren.

Het ligt niet aan jezelf, hetzelfde geld voor de lagg, kijk bv eens op clanwar servers, daar laggt het heel vaak. Ik heb zo cw en zal wel weer zo zijn daar. Maar iig, je moet de fout niet bij jezelf zoeken. Ik heb het ook sinds een aantal maanden, en mijn pc is schoon en splinternieuw. Hier een citaat van wiki

'Belangrijke en invloedrijke videogamesites zoals IGN en Gamespot gaven het spel slechts een matige beoordeling. Volgens IGN is het een "lelijk ogende game" dat lijdt onder grafische mankementen en ernstige lag problemen. IGN gaf het dan ook maar een score van 5.9/10. Gamespot, de andere grote videogamesite, gaf het een 5.5/10, en bekritiseerde vooral het onfair gegeven dat als spelers betalen met echt geld aan War Rock, dat ze zo een superieure wapenuitrusting verkrijgen in vergelijking met spelers die niet betalen'

Gamespot, de andere grote videogamesite, gaf het een 5.5/10, en bekritiseerde vooral het onfair gegeven dat als spelers betalen met echt geld aan War Rock, dat ze zo een superieure wapenuitrusting verkrijgen in vergelijking met spelers die niet betalen'

Dat is meestal zo met deze games, als je betaald krijg je alles beter!, zie runescape, maplestory, en dergelijke.

Klopt, maar bij warrock is het extreem.

Ik vind het wel meevallen met een beetje geluk kan je ze makkelijk ownen met standaardwapens :) Maar het gaat natuurlijk om het idee :D

Ik vind het wel meevallen met een beetje geluk kan je ze makkelijk ownen met standaardwapens :) Maar het gaat natuurlijk om het idee :D

Nee okee, das weer een heel ander verhaal. Mijn kd is ook 2.02 :thumb: Ze zijn vooral allemaal errug dom, je misleid ze zo.

Wat ik bedoelde is eigenlijk dus dat het gwn wel extreem is. Bijna alle wapens zijn 'premium only'. Van de wapens die free players dan kunnen kopen zit natuurlijk ook heel veel zooi bij. (de slechtste blijven voor ons over uiteraard). Met de mappen ben ik wel tevreden, veel mappen kunnen wij niet doen, maar marien, velruf, montana zijn toch het meest favoriet bij mij. Wat ik het ergste en ook het meest vreemd vind is die flash. Totaal geen skills voor nodig, ga campen, er komt er 1 voorbij en hebbes, pfff..dat is wel zielig vind ik dan. Ik ben nu zelf 1 keer gold en brons geweest btw. Warrock wordt langzaam maar zeker een pay-2-play game vrees ik. Dan maar Combat Arms ! En ik had warrock ban waardoor ik mn lvl 36 kwijt ben geraakt. Beter gwn een andere doen, anders raak je verslaafd en zit je eraan vast :'(

Laatst bewerkt:
hee

:cool: Weet iemand mischien hoe iemand mjn probleem kan oplossen?: het probleem is:
tijdje terug kon ik warrock goed spelen,enzo, nu opeenes na een tijdje doet hij het niet meer : ikga in een room en dan bam restart me pc opnieuw windows instaleren al geprobeerd

opnieuw warrock gedownload maar nee , hij doet het nog niet:( weet iemand mischien de oplossing van dit probleem? zoja alvast bedankt en ik kan je nog een hoog lvl account geven voor de gene die dit probleem op lost

:cool: Weet iemand mischien hoe iemand mjn probleem kan oplossen?: het probleem is:
tijdje terug kon ik warrock goed spelen,enzo, nu opeenes na een tijdje doet hij het niet meer : ikga in een room en dan bam restart me pc opnieuw windows instaleren al geprobeerd

opnieuw warrock gedownload maar nee , hij doet het nog niet:( weet iemand mischien de oplossing van dit probleem? zoja alvast bedankt en ik kan je nog een hoog lvl account geven voor de gene die dit probleem op lost

ff eigen topic aanmaken ? En wel erg raar als je PC uitvalt zeg. En als zelfs Win opnieuw installeren en WR niet helpt :eek: Heb je de nieuwe updates van PunkBuster ?

?

evenbalance.com maar welke download moet ik nemen?
kan jij die miss sturen of wat?:shocked:

-

Dit is bij mij dus ook het geval, als ik wil inloggen kan dat. Maar dan kom ik niet in het scherm te recht waar je de servers aan kan klikken. Wie heeft een oplossing? (warrock 2x opnieuw gedownload en geinstalleert)

Als je niet kan inloggen heeft warrock/jij lagg
Heb heel vaak als van acc swittch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan