Harleytjuh
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2009
het spel WarRock hapert heel erg
als ik gewoon voor uit loop en links en recht en achteruit dan werkt het perfect
maar zodra ik het beeld wil draaien voor een ander zicht dan gaat hij heel erg haperen dan is het echt zo dat hij 1 sec per frame doet (of hoe je dat ook noemt dan)
ikk zat te denken aan een 3d accelerator
maar ik heb niet veel verstand van pc
dus ik weet niet goed welke of watvooreen ik moet nemen
ik heb een asus nogwat laptop
met een ati mobility radeon 9100 igp
intel inside pentium m
windows xp service pack 3
als er iets anders is wat ik beter kan doen dan hoor ik het graag
alvast bedankt ik wacht op reacties
ps: het gaat niet zozeer om het spel maar meer om hoe en waar ik een goede 3d accelerator gan krijgen.
pps:een 3d accelerator wat is dat precies? is dat gwn een programma wat je download (betaald of gratis) of is het net als een grafische kaart en moet je die gwn in de winkel kopen.
als ik gewoon voor uit loop en links en recht en achteruit dan werkt het perfect
maar zodra ik het beeld wil draaien voor een ander zicht dan gaat hij heel erg haperen dan is het echt zo dat hij 1 sec per frame doet (of hoe je dat ook noemt dan)
ikk zat te denken aan een 3d accelerator
maar ik heb niet veel verstand van pc
dus ik weet niet goed welke of watvooreen ik moet nemen
ik heb een asus nogwat laptop
met een ati mobility radeon 9100 igp
intel inside pentium m
windows xp service pack 3
als er iets anders is wat ik beter kan doen dan hoor ik het graag
alvast bedankt ik wacht op reacties
ps: het gaat niet zozeer om het spel maar meer om hoe en waar ik een goede 3d accelerator gan krijgen.
pps:een 3d accelerator wat is dat precies? is dat gwn een programma wat je download (betaald of gratis) of is het net als een grafische kaart en moet je die gwn in de winkel kopen.
Laatst bewerkt: