Warrock werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceel123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Berichten
124
Hallo. Ik heb net een nieuwe pc. Ik instaleer warrock. Eerst doet hij het perfect dan start ik mijn pc opnieuw op. En start ik warrock op is hij klaar met opstarten. Komt er links boven een schermpje met GO erop. Dat komt wel vaker voor. Maar als ik dan nog een keer opnieuw opstart doet hij precies hetzelfde hij wil niet verder.Als ik bijv ctr alt dlt doe. Dan komt er wel wat te staan maar dan kan ik niet meer klikken. Wie kan mij helpen please ? Dit is mijn pc het systeem:
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
3.0 GB RAM

Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 32600)

GeForce 8500 GT
512.0 MB
3D Yes
Hardware T&L Yes
Pixel Shader version 3.0
Vertex Shader version 3.0
 
Warrock startup problem

Ik heb het zelfde probleem gehad!
wat ik er tegen doe is dit:
Download : Gamebooster van: http://www.iobit.com/gamebooster.html
als je het eenmaal heb gedownload en geinstaleert start je het op en druk op GAMING
MODUS en dan sluit het vanzelf het zet zich klein rechts onder in je beeld>> \/
\/
Start Warrock.exe (Gewoon warrock dus) en als het goed is doet hij weer normaal.
Game booster sluit onnodige services tijdelijk
en jij heb denk ik een paar service aan die uit moeten tijdens het spelen, en die worden tijdelijk door gamebooster gesloten en als je klaar ben druk je gewoon weer op ga naar normalen modus, en dan is alles weer ook!

maar ergens op de warrock website staat welke service je moet sluiten maar game booster is ook één optie!
 
Ik zal is kijken alvast bedankt voor je snelle reactie !
Ik heb het zelfde probleem gehad!
wat ik er tegen doe is dit:
Download : Gamebooster van: http://www.iobit.com/gamebooster.html
als je het eenmaal heb gedownload en geinstaleert start je het op en druk op GAMING
MODUS en dan sluit het vanzelf het zet zich klein rechts onder in je beeld>> \/
\/
Start Warrock.exe (Gewoon warrock dus) en als het goed is doet hij weer normaal.
Game booster sluit onnodige services tijdelijk
en jij heb denk ik een paar service aan die uit moeten tijdens het spelen, en die worden tijdelijk door gamebooster gesloten en als je klaar ben druk je gewoon weer op ga naar normalen modus, en dan is alles weer ook!

maar ergens op de warrock website staat welke service je moet sluiten maar game booster is ook één optie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan