Wat beginners vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tombalfoort

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Hallo, een vriend heeft tegen mij gezegt dat ik newsgroepen moet gaan downloaden omdat dat veel sneller is.

Mijn vraag is Hoe doe ik dit.

Ik heb al het programma GrabIt en FTD (Fill Threads Database) geinstalleerd.

Maar verder kom ik niet omdat ik bij GrabIt alleen maar meldingen krijg dat het downloaden niet kan.

Gr Tom

Eenmaal nieuwsgroepen en je wil niet anders meer kan ik je wel vertellen.

Welkom ook dan maar en bij vragen weet je ons te vinden :thumb:

Verder werk ik niet met FTD daar deze laat is met films en gebruik ik gewoon diverse NZB sites.....

NZB bestandje binnen halen en openen met Grabit en binnen halen maar die handel.

ik werk dus wel met FTDv3 maar je moet je wel ff gratis registreren op de ftd site
dan zoek je op de ftd die je installeerd naar wat je zoekt opent nzb en grabit start vanzelf daarna als het een goede download is part en rar grabit zelf zodat je een schone download overhoud

PERFECT allemaal

Laatst bewerkt:
Ok, ik heb die nzb bestand gedownload en geopend. Maar ik krijg alsnog elke keer allemaal download fouten.

Hij zegt dat hij geen verbinding kan maken.

Snap er helemaal niks van.

wel in grabit je server gegevens ingesteld???

en echt als je het ff door hebt is het een fluitje het lijkt moeilijk maar is het niet

succes

Laatst bewerkt:
Ik heb een server gemaakt en daar de server van ziggo ingezet. (kan alleen maar gratis servers gebruiken)

Die gratis servers zijn inderdaad niet best en hebben een hele lage retentie (op XS4all na) en daar kan ook het probleem in zitten. Je kan echt geen payserver nemen zoals Eweka?

Wat zijn de foutmeldingen?

Deze fout krijg ik:

Ik zit bij ziggo en ik heb daar de newsserver van ziggo ingesteld. Dat is news.quicknet.nl

Gr tom

Laatst bewerkt:
Hey het is gelukt, ik ben er achter gekomen dat je moet inloggen op de newsserver. Maar ziggo heeft nog geen newsserver. Ik moest die van casema hebben en daar inloggen met het hoofdemailadres.

Het is gelukt. Alsnog bedankt voor jullie hulp.

SUPER !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan