wat beneden word getypt komt ook boven te staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsco19

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
hallo,

wij hebben 2 draadloze toetsenboorden (+ muizen :P) maar nu was de beneden (we hebben een com boven en beneden) toetsenboord kapot en had me vader die van boven naar beneden gehaalt, en dat werkt, we hadden nog een toetsenboord leggen en die hadden we dus boven geplaatst (een usb toetsenboord).
en nu komt het probleem:
als ik boven zit te computeren (lekker op me gemak modern warfare 2 te spelen :p) en opeens zie ik allemaal dingen gebeuren wat ik niet doe (denk aan : opeens ga ik staan of liggen terwijl ik dat niet doe (volg je me nog?? :P)) wat blijkt nou: dat dingen wat beneden getypt worden ook boven verschijnen. bijv. boven staat word open en beneden ook, beneden typ ik 'hoi' in word en boven verschijnt dan ook 'hoi' in word.

oke ik hoop dat jullie het snappen.
nu hebben we de toetsenboorden omgedraaid maar het probleem blijft bestaan.

groetjes
thijsco19

haha:P misschien kun je in de software die mogelijk is meegeleverd ook een frequentie instellen. Welke verbindingstechniek gebruiikt het toetsenbord?

Je draadloze toetsenbord pikt signalen op van een toetsenbord dat niet eens een zender heeft? Over slechte afscherming gesproken. Probeer eens aluminiumfolie om de kabel heen te wikkelen.

kijk het zit zo:
wij hebben dus 2 draadloze toetsen boorden + muizen, die zenden een singaal naar een ontvanger. die ene toetsenboord was dus kapot, we hebben het boven toetsenboord naar beneden gehaalt, en een usb toetsenboord boven ingeplugt. de ontvanger zit er bij bijden nog in vanwege de muis. me vaders theorie is dat het draadloze toetsenboord het singaal naar allebij de ontvangers stuurt en dus op allebij de computers werkt. dus als je op het draadloze toetsenboord iets tikt komt het op allebij de computers te staan, wat niet zo is bij het usb toetsenboord om dat die op 1 computer aangesloten zit.

ik hoop dat ik het probleem goed uitgelegt heb.

mijn vader denkt dus dat het toetsenboord het singaal naar allebij de ontvangers stuurt omdat hij op allebij de ontvangers staat 'aangesloten' hij denkt dus dat hij het op een of andere manier het toetsenboord van de ene ontvanger kan loskoppelen maar hij weet niet hoe.
hoop dat jullie me verder kan helpen. :D

groetjes
thijsco19

P.S. hoe kan een draadloze toetsenboord singalen opvangen van een toetsenboord die geen zender heeft :p, ten eerste een draadloze toetsenboord zend de singalen uit en ontvangt ze niet, en ten tweede een toetsenboord die geen zender heeft kan ook niks uitzenden :p..
ik had het eigenlijk ook anders moeten zeggen :D

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zij: misschien kun je in de software die mogelijk is meegeleverd ook een frequentie instellen. Om welke toetsenbord/muis gaat het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan