wat betekend deze melding:GSK Exception Trapper

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
wat betekend deze melding zie plaatje
het spel rollercoaster tycoon crasht bij mij regelmatig en geeft dan deze foutmelding: GSK Exception Trapper
ik heb het spel een keer van iemand gekregen het is dus gebrand.
volgens iemand uit onze straat betekent het onbrekende software data/einde proggramma
het maakt niet uit op welke pc je het spel installeerd hij doet dit bij elke computer
ik zal dus zeggen dat het spel niet voledig is gebrand of dat er fouten zijn gebrand door een te hoge brand snelheid bv. 52x de snelheid van het schijfje is slechts 16x
de legale rollercoaster tycoon die ik wel eens van de bibiotheek heb geleend draait niet eens onder windows xp dus vind het al vreemd dat deze dat wel doet
bij windows 98 crasht niet alleen het spel, nadat je op ok klikt crasht de hele computer (het windows bureablad blijft wel zichtbaar) geen enkele viruscaner slaat alarm dus een virus lijkt me onwaarschijnlijk
je kunt onder xp wel spellen opslaan maar deze vervolgens niet meer openen bij windows 98 lukt dit nog wel maar moeizaam
gskexseptiontrappertt1.jpg

hier nog de kring van het gebrande gebied op de cd-rom kun je nagaan met andere gebrande versies of de hoeveelheid data klopt (hoeveelheid data is volgens deze computer 237MB)
img007bm7.jpg

de voorkant:
img008rv0.jpg

kan iemand anders op dit forum ook nog een scan uitdraaien van een gebrande rollercoaster tycoon?
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb je hier [Engels] iets aan
 
-

je link werkt niet trouwens alleen nederlandstalige informatie graag
 
Nou, hier werkt die link wel...

En je kunt zelf toch wel even opzoek naar een vertaalsite? Er wordt ook een beetje inzet verwacht van degene die het probleem heeft :(
 
-

volgens de vertaalmachine staat er: Opgeheven de Uitzondering van Trapper van de Uitzondering GSK - Schending 000000000..0000000000..000000000, 0000000000..000000000..0000000000..000000000..0000000000 van de Toegang,
soms staat er ook nog dit bij de foutmeldin of zoiets:het missen van incrible gegevensdossier
maar nu weet ik nog niks ik snap deze zinnen niet
maar hoeveel mb aan data staat er op jouw rollercoaster tycoon cd-rom of heb je dit spel niet?
ik vind de kring wel wat klein, en 237|MB ook niet echt veel.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde dat je de site moet vertalen...:confused:

Er wordt ergens aangegeven dat je een patch voor XP moet downloaden...
 
-

als je goed gelezen had het probleem treed ook op onder windows 98 dus geen compatibiliteits probleem
en ik ben ervan overtuigt dat hoe dan ook iets niet goed is met het spel , slecht gebrand, onvoledig gebrand ,geklooi met het spel
de legale versie crasht nooit namelijk ook geeft hij deze foutmelding nooit aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan