Wat betekent deze foutmelding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pixie66

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2002
Berichten
45
Ik krijg de volgende foutmelding op alle cover-sites die ik bezoek:

if(parent.b_counter = 1) {window.clearTimeout(window.b_tmp); window.b_tmp=window.setTimeout('window.clearTimeout(window.b_tmp); parent.b_write(1)',500)}

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? De melding verschijnt zowel in IE als in FF.
 
Weet niet of het reactie geeft,maar je weet maar nooit

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

  • Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
2. Download en uitleg AdAware en laat het scannen.

3. Download en uitleg Spybot S&D en laat het scannen.

4. Download ATF cleaner (by Atribune)
  • Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
    Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
    Klik op de knop Empty Selected.

    Gebruik je ook Firefox als browser:
    Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    (dit verwijdert het vinkje bij "Firefox saved passwords")
    Klik op de knop Empty Selected.

    Gebruik je ook Opera als browser:
    Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    Klik op de knop Empty Selected.
    Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten
5. Start op in veilige modus

6. Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.

    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

    * Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.
7. Start weer op in Normale modus

8. Zijn er nog problemen, meldt het dan even.

Succes ;)

Groeten Bandit123 :)

Link Ad-Aware http://www.filehippo.com/download_ad-aware/
 
Geef eens een paar voorbeelden(links) van sites waar je die foutmelding krijgt.
 
@ Bandit 123: bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik maak echter gebruik van Nod32 Anti-virus en het lijkt me niet verstandig om daarnaast een ander virus-programma te gaan draaien. De spyware-programma's gebruik ik inderdaad ook en die zal ik eens draaien.
 
Geef eens een paar voorbeelden(links) van sites waar je die foutmelding krijgt.

Ik besef nu dat het te maken heeft met zoekwijze waar ik gebruik van maak. In FF gebruik ik namelijk het zoekvenster van Mega Search Audio. Als ik vervolgens op een resultaat klik (ongeacht naar welke site de link verwijst), krijg ik de foutmelding bovenaan de pagina.

Ik ben er al zo aan gewend om op die manier te zoeken, dat ik wat de foutmelding betreft niet eens een koppeling legde naar de zoekmachine.

Ik kan de links hier niet neerzetten omdat de verwijzingen erg lang zijn. Het gaat om sites als Coverisland en Coverkingdom. Ik merk nu overigens dat de link naar Covertarget wel goed werkt (althans ik zie de foutmelding heel kort verschijnen en daarna verdwijnt ie).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan