wat betekent dit bericht in outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevg

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2003
Bij het openen of importeren van een .pst bestand in outlook krijg ik dit bericht: 'de eigenschappen van de informatieservice moeten worden gedefinieerd voordat de informatieservice kan worden gebruikt'. weet iemand wat dit betekent, waar dit ingesteld moet worden?
bedankt

Ik heb nogmaals gekeken of het bestand niet alleen lezen is maar ik denk dat windowsXP automatisch dat er weer afhaalt zodra het bestand van CD naar hardeschijf gaat. De link was bruikbaar omdat het een bestand scanpst.exe vermeldde. Dat kende ik niet en kan soms .pst-bestanden repareren. Helaas niet in mijn geval.

mislukte kopie is inmiddels ook mijn conclusie en scanpst.exe mocht niet baten. en zoals ik al meldde; ik denk dat XP dat vinkje automatisch weer weg haalt (bij mij bij alle bestanden wel tenminste).

Bedankt.

Probeer eens het volgende:
kopiëer het bestand van cd naar een plek op de harde schijf
haal nu het vinkje weg bij alleen lezen
importeer hem nu in Outlook

Als ik bovenstaande lees dan lijkt het mij dat je probeert om rechtstreeks vanaf de cd te importeren en dat gaat niet werken.
Windows haalt niet uit zichzelf het alleen lezen vinkje weg als je iets van cd naar HD kopiëert.

Ik heb inmiddels 2 .pst-bestanden op CD staan. beide heb ik gekopieerd naar Mijn Documenten (nu al een aantal malen inmiddels). Bij eigenschappen zie ik geen enkel vinkje. Ook als ik om het even welk bestand kopieer naar hardeschijf staat er automatisch geen vinkje bij. Sorry, maar het is niet anders. hooguit bij advanced staat 'bestand is gereed om te archiveren' en 'dit bestand door de Indexing-service laten indexeren om zoekacties te versnellen' staan aangevinkt. Ook dat heb ik al uitgevinkt geprobeerd. Bovendien: het tweede .pst-bestand dat ik terug naar harddisk heb gezet kan wel gewoon geopend. vandaar dat ik tot de conclusie kom dat het bestand dat niet open wil corrupt is.
Groetjes,
Rene

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan